fredag 3 oktober 2008

Thank god it's friday

Dagen drog igång med ett ispass. Det gick så dåligt att jag t o m började gråta vid ett tillfälle :/ Att Anders stod och filmade oss målvakter, gjorde inte saken bättre.. Humöret förbättrades dock när jag kom till skolan. Hade engelska, där vi gick igenom vad vi ska göra på föräldramötet. Efter det, var jag, Ekis och Adam tvungna att fixa fram lite nyheter till en grej i samhäll. Datan cpade, så vi lyckades inte med det, samt att vi endas hade 10 min på oss att käka innan svenskan. Vi hann i tid, och som vanligt gjorde vi inget viktigt där.. Samhäll, där vi hade vår presentation iallafall, mycket roligt :D Sedan var det slut för dagen.

Hem och börja med tvätten. Sen skulle egentligen jag och Malin kört ett styrkepass, men jag hade lyckats lova bort mig på annat håll. Hoppade in och stod i garderoben på Hotellet med Lina från 16-20. Det var långtråkigt, men vi fick gratis mat och hade det väldigt trevligt tillsammans. Efter det skjutsade Sara oss till träningen. Den gick grymt bra, och det var kanonkul :D

Nu ska jag käka gröt och kolla film med Marika. Imorn blir det träning och på kvällen myspys med tjejorna :D

POKNIS

PS, det är kanelbullens dag imorn. Glöm inte det ;)

Inga kommentarer: