onsdag 29 oktober 2008

Precis

Naturhistoriska riksmuseet och Cosmonova idag med morfar, syster och kusinerna. Oj vad skoj det var! Först en snurrig film om Kollisioner i kosmos, för att sedan traska runt i själva museet. Efter någon timme med en knorrande mage och en förjävlig ryggsmärta, satte vi oss äntligen ner för att käka. Det blev caesarsallad och kyckling, som smakade helt okej. Måste bara nämna att min morfar är antagligen den enda som kan få för sig att ha lingonsylt till sådan mat :S USCH!

Någorlunda mätta och belåtna, traskade vi runt ett tag till innan vi skulle åka hemåt. Smärtan i ryggen var nu olidlig, så det var med plågsamma steg jag tog mig till bilen. Resan hem spenderades med P4 på så hög volym, att det skärde sig i öronen oO Men jag överlevde (Y)

Nu sitter jag här efter att ha käkat mat och kladdkaka. Är inne i en period med ständigt chokladsug, så det satt inte helt fel! Resten av kvällen kommer spenderas här hemma, tillsammans med Mamma Mia soundtracket och en kopp kaffe. Blir verkligen glad av låtarna, och det är inte helt fel :)

Hade gött!

Vill hem till Nässjö!

Inga kommentarer: