onsdag 22 oktober 2008

Lovely

Denna vecka har varit underbar!

I måndags, efter 2 koppar kvällskaffe, var jag hyper och överlycklig. Insåg att mitt liv är riktigt härligt. Ska se till att vara positiv och hålla i lyckoruset så länge som möjligt (Y) Njuta av livet helt enkelt! En annan anledning var såklart det Stefan sa på träningen. Det peppade mig verkligen till max, så nu gäller det att hålla i det här!

Igår gick träningen med bandygym inge vidare, men efter en bildlektion med Aksel, var man genast gladare :) Annars hände det inget intressant i skolan. På kvällen, träning med IFK. Gick helt okej, även om det kändes meningslöst att vara med under vissa övningar.

Bra dag idag, samt sista skoldagen för min del =D Skolan var helt okej, halvsovit mig igenom hela dagen. Efter skolan lagades det mat, Malins kanongoda wook, sen bar det av till Ica för att handla till imorn. Baguetter breddes och pastasallader fixades. Känns som vi har massor med mat, men ska man sitta i en buss i ca 9 timmar, behöver man kunna sysselsätta sig med något ;)

Imorn bär det då av till Edsbyn, för Womens World Cup 2008. Ska bli så grymt kul, även om jag inte kommer få spela. Men att spendera helgen med ett toppengäng, det kan man ju bara inte tacka nej till ;D På söndag, när det bär av hemåt igen, ska jag hoppa av i Uppsala, för att fortsätta min resa hem till Västerås. Ska bli gött att få komma hem och umgås med fabsen igen, samt träna lite med VSK.

Snart är man även 100% IFKare, känns helt jävla UNDERBART!

PS,
Tänkte bara passa på att lägga upp en bild på min klass. Så här har ni SPC08 (Y)
DS


Inga kommentarer: