söndag 26 oktober 2008

World Cup 2008

Efter en kanonkul helg med 2 förluster och 2 vinster känner jag mig verkligen som en i gänget. Även om jag inte fick chansen att spela, så är jag glad att jag följde med :) Vi slutade iallafall 5a av ca 16 lag, så det var godkänt (Y) Känner på mig att det här kommer bli en riktigt härlig bandysäsong för min del :D

Lite mer detaljerat om helgen ;)
http://www.ifknassjo.se/
Lite bilder från helgen
http://www.facebook.com/album.php?aid=38670&l=87f9a&id=663818485

Sitter förresten hemma hos pappa nu. Har kommit hem till Västerås ännu en gång. Får se vad veckan har att bjuda på. Imorgon ska jag iallafall luncha med mamma för att sedan gå till tandregleringen. På kvällen har jag planerat att träna med VSK och träffa de gamla lagkamraterna. Resten av veckan har jag egentligen inget bestämt, förutom att träffa lite folk. Så får se vad som händer :)

Nu ska jag sova. Även om vi fick sovmorgon i morse, är jag helt slut. Lider med resten av laget, som fortfarande sitter i bussen på väg hem. Men de borde inte ha alltför långt kvar :)

NattiNatti


Inga kommentarer: