onsdag 8 oktober 2008

Tisdag & Onsdag

Tisdag:
Skolan lite småseg, hände inget speciellt. Hade ett kanonkul ispass på morgonen :D Eftersom vi var alla tjejer, utom Malin, plus Lina och Mattan, körde vi ett renodlat tjejlag. Gick riktigt bra för min del, och på slutet när vi lirade två mål, spelade tjejerna ut killarna totalt ;) haha.. Även ispasset med IFK på kvällen sen gick bra för min del. Iallafall fram tills jag tog emot en boll både med ringfingret och tummen, och det kändes som jag bröt dem oÓ Menmen.. Sånt som händer när man är dum nog att ställa sig i ett bandymål x)

Onsdag:
Dagen började med ett styrkepass. Kändes sådär med ryggen, men har fått tid hos rehab på måndag, så ska kolla den då (Y) Efter det hade vi, eller jag och de andra som var i Växsjö nästa vecka, engelskaprov. Eller, vi skrev en analys på boken vi läst. Tror det gick helt okej (Y) Vi hade lunch, och sen var det dags för matteprov. Gick nog ganska bra det också, får hoppas på det iallafall! Vi hade geografi, där vi kollade på en dokumentär om befolkning och hur världens alla tillgångar kommer se ut om ca 50 år.
En kommentar om den: RÄDDA VÄRLDEN, STOPPA KINA!
Vi slutade vid kvart i tre, och då bar det av hemåt.

Var hemma en stund innan jag drog till ett SSU möte. Dom hade nämligen varit på skolan under dagen, och jag tog såklart tillfället i akt att snacka lite med dom. Så jag var på mötet, där jag fick träffa tre andra medlemmar. Vi snackade och hade det lite trevligt. Vi kom fram till att vi ska starta en slags studiecirkel, om heder och annat, ska bli riktigt kul :) Gick även med på att följa med på en SSU Tvåa nu i helgen, så blir borta fredag till lördag. Det ser jag verkligen fram emot :D

Senare på kvällen hade vi föräldramöte. Trots det att mina kära föräldrar inte kunde komma, gick jag dit iallafall. Vi elever skulle nämlige presentera de olika ämnena för föräldrarna. Så det pratades mycket, och avslutades med fika :) Väl hemma igen, satt jag mig här för att ta det lugnt.

Tiden har verkligen flygit förbi idag, och nu sitter jag här utan att ha käkat mat eller duschat :S Men får ta och göra lite gröt och koka ägg, så jag får nåt i magen iallafall :) Sen ska jag nog kolla lite på spanskaläxan innan det är läggdags.

Hade gött!
POKNIS

PS..
Jag hatar större delen av mänskligheten!
..DS

Inga kommentarer: