torsdag 2 oktober 2008

Torsdag

Började dagen med spanska. Satt mest och halvsov eftersom jag var uppe sent och "pluggade", (d v s, lyssnade på musik och la patiens). Historia efter det, den roligaste lektionen på länge :D Vi kom äntligen på en story till vår dramatisering. Ett ord: sexscener, (en är när två nunnor våldtar en präst, jag är prästen och Ekis, Jonathan, spelar en nunna). Innehåller även mycket död, samt att påven kommer på besök x) Får se om Christian uppskattar vår skildring av "Kvinnors situationer under Medeltiden". Han kommer nog kicka oss från kursen, hahaha..

Vi hade lunch, och sedan var det dags för geografiprov. Trots väldigt lite pluggande, så tror jag att jag faktiskt kan få minst G (Y) Får hoppas på det iallafall. Vi hade tråkig matte, och sen ett långt samhällspass, där vi började kolla lite mer på USA-valet. Träning med bandygym, där vi körde Hasses favoritövningar. Gick helt okej (Y) Hem snabbt, för att sen cykla till Skogsvallen. Löpning och styrka med IFK.. Löpningen gick grymt bra, styrkan också, men det var däremot inte alls bra för ryggen :( Den mår inte alls bra nu.. Menmen

Nu ska jag äta upp mitt ägg, och sen blir det en långdusch. Måste även skriva färdigt min engelskauppsats, som jag inte börjat på (A) oops..

Hade gött alla!
POKNIS

Inga kommentarer: