måndag 13 oktober 2008

Måndag

Dagen idag då. Bild första lektionen, spenderades med att springa runt och leta efter fungerande kopiatorer med min snurriga lärare. Blev riktigt rädd när hon började gapa och skrika på en maskin, innan hon upptäckte att hon bara tryckt på fel knapp :S oÓ Iallafall.. Svenska efter det. Där hade vi ingen lärare, men var duktiga och gjorde våra diskussionsfrågor iallafall, lika bra det (Y)

Efter lunchen sen, tog jag mig till Nässjö Rehab för att kolla min rygg. Där kom man fram till att jag har en överbelastning på ett par kotor, och är även överrörlig på samma ställe. Så jag har nu lärt mig en läxa, vilket han var tydlig att påpeka, att jag ska inte gå från 0 till 10 direkt, när det gäller träning.. Så fick iallafall ett par övningar, samt de uppiggande orden: "Tänk positivt. Det kommer vara bra när du är 40!". Yes, så var det med det (Y)

Hem en snabbis, för att byta om till gympan. Vi hade ännu en gång volleyboll, och idag fick vi lära oss att smasha och blocka. Jag suger, men det är jävligt kul :D Efter det skulle vi laga mat, potatisklyftor och hamburgare. Smakade helt okej även denna gång ;) Hem efter det, hann plugga en stund innan det bar av ner till Skogsvallen. Där sprang vi på löparbanan och körde sedan lite styrka. Gick helt okej (Y) På hemvägen sen, hämtade vi våra overaller och jackor, så nu är vi riktigt snygga ;D Känns riktigt bra att ha kläder med IFK-loggan på :D (Y)

Nu ska jag fortsätta fördriva tid genom att prata med lite folk, och kanske även plugga lite mer ;) Senare kommer även Emma slå en pling, var ett tag sen vi snackade.. Det ser jag fram emot :)

POKNIS

Inga kommentarer: