tisdag 28 oktober 2008

Gött

Umgicks med Johan och Daniel på dagen. Lirade Guitar Hero bl a :P Sedan bar det av hem till Ellen, där det blev Rockband för fulla muggar. Jag är grym på gitarr, men suger på trummor x) haha..

Träning sen.. 8 km på ca 55 minuter, starkt jobbat för att vara jag :) Det var mycket tack vare Thomas, som jag klarade det. Får se om man är med på deras ispass nu på torsdag, skulle vara kul då man inte stått på skridskor på en vecka nu ;D

Skulle egentligen ha varit med Ellen igen nu ikväll, men blev ganska sent efter träningen då jag satt kvar och pratade med Thomas ett tag. Menmen, vi får helt enkelt ta det en annan kväll (Y)

Imorn blir det Cosmonova med morfar och kusinerna. Ångrar mig starkt att jag tackade ja, hade hellre träffat Emma.. Menmen, det kanske kan bli kul.

Nu ska jag snart pallra mig in i duschen för att sedan gå och lägga mig.

Puss

PS
Surt att jag missar IFKs träning idag då det skulle göras ett reportage om oss målvakter :/ Menmen, får hoppas på att Pillan och Lenny nämnde mig ;) haha

Ville bara att alla skulle veta (Y)
DS

Inga kommentarer: