tisdag 12 januari 2010

Does it like...burn?

Sitter och kollar på Big Brother igen. Basshunter försöker få Sov att testa snus, men hon är väldigt skeptisk. Jag har dessutom än en gång konstaterat att han inte kan prata engelska, det vill säga, han kör med den "typiska" svensk-engelskan... Och det låter FÖRJÄVLIGT oO
Om vi då bortser från vår svenska "kändis", är det ett härligt gäng. Dock har jag väldigt svårt för den överreligiöse Stephen Baldwin. Han är skum :Z

Nej, nog pratat om dokusåpor... Ska nämna att jag alltid vägrat Big Brother tidigare, men eftersom Sov är så cool, var jag tvungen att titta ^^
Det tackar vi TWITTER för !!

Vaknade tidigt i morse ovanligt pigg. Velade länge, innan jag bestämde mig för att träna. Träningen gick sådär, stod mest och frös tårna av mig... När jag kom hem, fick jag en fabulös idé:
"Nej, kanske skulle passa på att sova en timme extra eftersom det är min sista håltimme innan nya schemat."
Sagt och gjort. Var smart och ställde alarmet på 11, och det tackar vi för. 5 över 11, öppnade jag ögonen och undrade vad det var som lät för att sedan inse att det var alarmet som tjutit i 5 minuter... Snoozade en gång för att sedan släpa mig upp ur sängen. Kort sagt, jag var död. Kan även konstatera att min idé om att sova en timme extra, failade ganska rejält då det endast ledde till trötthet... Way to go Vince!!

Historia första lektionen, och idag lyckades vi faktiskt komma fram till något vettigt gällande vårt arbete. Det vill säga, vi delade upp de olika områdena som ska vara med. YAY!
Gymnastik efter det...dans...jag hatar dans...

Traskade hemåt och bänkade mig framför datorn och Big Brother, som sagt. Är nu i valet och kvalet om jag ska träna med IFK eller inte... Det lutar dock åt att stanna hemma... Är inte på humör helt enkelt. Men vi får se.

Nej, tillbaka till mitt nya liv som Big Brother-nörd... Underbart...
Ska nog ta och läsa lite också. Har lovat mig själv att läsa ut min nuvarande bok i veckan, så att jag kan börja med "The Dirt" eller "Moonwalk" ^^
Fabulöst!!
// sir Vincent


5 kommentarer:

Emmy sa...

Om det hjälper så är Moonwalk asbra! :D

Vince sa...

I know...eller jaa...egentligen inte...men det är vad jag förväntar mig (där har vi det)(Y) :T

elleneriksson sa...

Sir Vincent din tönt! Läs the Dirt annars hemsöker jag dig med min bantningsgris! :Z

Vince sa...

Jag ska läsa The Dirt... Men jag ska läsa ut sista Otori-boken först, ditt gamla fyllesvin till kapten :Z

elleneriksson sa...

Hohoho vad du smickrar mig! Jag väntar på dig i gryningen, at the dock! Be there! :Z