torsdag 7 januari 2010

Go get your shovel and we'll dig a deep hole

Min kropp gör allmänt ont, ryggen säger knak varenda gång jag byter vrider på mig och jag känner mig som Tant Agda 80 bast, benskörhet och reumatism...
Mår ni bra?
JAG MÅR BÄTTRE!

Matchen idag då, hur gick den?

Slutresultatet blev 2-2 efter att vi gjort en riktigt kass period och sedan två lite bättre. En sak är säker, hade vi spelat 2x 45, hade vi nog fått lämna plan poänglösa.
Men så var då icke fallet, utan vi lyckades alltså ta vår första poäng sedan seriepremiären...och det lät ju lagom deppigt...

Matchens höjdpunkt: Jag kramphåller en VAIK-spelares ben för att få stopp på henne. Hon faller, samtidigt som någon kliver på mig med skridskon och landar över mig. VAIK-spelaren, vars ben jag antastat, blir förbannad och ger mig en "evil-glare-that-probably-kills-a-bunny-each-time-its-used", medan jag ler snällt tillbaka.
Målvakt, ett släkte för sig! ^^

Efter matchen var mina tår döda tillsammans med mina stackars, nästintill, reumatiska fingrar. Men efter att ha slagit dem mot varandra och hoppat lite i sådär en 5-10 minuter, kunde jag än en gång känna av deras existens.

Tåget tillbaka till Nässjö, där jag resten av dagen spenderade med Paramore i öronen och ögonen fästa på dataskärmen. Jag har kollat klart Bokusatsu och dött ett X antal gånger, (ungefär varje gång "ängeln" klubbat ihjäl den stackars oskyldiga pojken med sin spikklubba för att sedan återuppliva honom igen). Me like a lot!

Har även bokat tågbiljett till farmor, dit färden går imorn. Tänkte passa på att hälsa på dem eftersom man faktiskt är fri ett par dagar till, jämfört med vissa andra *skadeglädje*
Så istället för att spendera 9 timmar på ett tåg som tar mig fram och tillbaka till Västerås, blir det en tur och retur resa på strax över 2 timmar, ner till Blekinge. What a lovely trip :z


Sitter för tillfället och lyssnar på Paramore på högsta volym i lurarna. Kan inte sluta lyssna på dem... Det har inte riktigt nått The Ark-stadiet än, men ge mig ett par dagar till så kanske ^^
Även suttit och asgarvat åt deras videos på Youtube i brist på annat. Vi tycker om kändisar som har samma humor som en själv :T


Nej, om man skulle ta och sova lite kanske...

SO LONG SUCKERS!

Inga kommentarer: