söndag 31 januari 2010

Varför följa normerna när det är roligare att sticka ut?

Jag har tråkigt, so deal with it ^^

Hur gammal är du om fem år? 22
Vem var den sista du träffade? Marika
Hur lång är du? runt 170
Vilken var den senaste film du sett? Allt En Tjej Vill Ha
Vem ringde du senast? Min röstbrevlåda
Hur löd ditt senaste sms och till vem? till min syster: Good ^^
Vad är dagens planer? plugga, läsa och lyssna på hög musik
Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda
När såg du senast din mamma? innan nyår tror jag
Vilken ögonfärg har du? blågråa typ
När vaknade du idag? 12
Har du någon gång hittat en katt? hittat och hittat, de ränner runt lite hejvilt hemma
Vilken är din favoritplats? Min säng eller bandymålet
Vilken plats föredrar du minst? KYRKAN! *skriker*
Var tror du att du befinner dig om tio år? förhoppningsvis inte i Sverige
Vad skrämde dig som barn? alkisar, eller fullgubbar som man kallade dem då...
Vem fick dig att skratta senast? Hannah Montana XD
Är du för ung för att äga vinylskivor? Just i detta ögonblick sitter jag och planerar en helkväll med min onda hälft där vi ska lyssna på mammas gamla vinyler... Så nej?
Har du stationär eller bärbar dator? MINI PC, Boris in me heart!
Sover du med eller utan kläder på dig? det blir oftast mjukisoverall eftersom det är svinkallt i mitt rum oO
Hur många kuddar har du i sängen? 5
Hur många landskap har du bott i? Tres
Har du någon gång spytt på fyllan? njet, men så har jag heller aldirg haft en riktig fylla ^^
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Bandystrumpor eller tygskor
Är du social? när jag känner för det, inte så ofta med andra ord...
Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's Half Baked
Vad skulle du göra om du vann en miljon? HEJ VÄRLDEN!
Tycker du om kinamat? nja, jag kan äta't...
Tycker du om kaffe? KAFFE ÄR MIN DROG!
Vad dricker du till frukost? kaffe om jag hinner, annars vatten eller inget
Sover du på någon särskild sida av sängen? i mitten
Kan du spela poker? ja, men är inge vidare på det
Är du en beroendemänniska? till viss del
Känner du någon med samma födelsedag som din? inte vad jag vet
Vill du ha barn? Någon gång, si si...
Kan du några andra språk än svenska? engelska, jag kan mumla på spanska och rabbla ord på japanska
Har du någonsin åkt ambulans? si si, som tvååring efter att ha rullat ner för en trapp
Föredrar du havet eller en pool? havet, om det inte för kallt eller fullt av maneter!
Vad spenderar du helst pengar på? böcker eller spel, I'm a geek you see ^^
Äger du dyra smycken? nja, jag tror inte det
Har du någon gång testat narkotika? njet
Vad var det senaste du stoppade i munnen? äggmacka...
Vem är den roligaste människan du känner? Hehe... The Captain of course :z
Har du några ärr på din kropp? vänster ögonbryn, höger lillfinger och knäna, typ...
Vad har du för ringsignal? The Candy Mountain Cave
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? någonstans, ja...
Flirtar du mycket? inte min grej
Vart togs din profilbild för din blogg? jag har ingen...
Kan du byta olja på bilen? eeh... olja?
Har du fått fortkörningsböter? njet
Vilken var den senaste bok du läste? THE DIRT, om Mötley Crüe, and it was AWESOME :Y
Läser du dagstidningen? VLT på nätet då och då, samt SmT på måndagar
Prenumererar du på någon tidning? nej, men skulle vilja ha SmT
Dansar du i bilen? hela dagen, varje dag
Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3 Star
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? glosor från en av Mr Poes historier
När var du i kyrkan senast? Aldriiiiig... Nej, ehrm... När Nova döptes

Har just upptäckt The Runaways och jag älskar dem!!


DEN BÄSTA PÅ LÄNGE!!

// sir Vincent

Inga kommentarer: