söndag 31 januari 2010

Mänsklig utrotning, någon frivillig?

Jag har just spenderat oerhört lång tid med att skriva ett meterlångt inlägg om ett par av de saker jag hade på hjärtat för stunden. Känner ni för att döda lite tid genom att läsa om mitt tråkiga liv eller önskan om mänsklig utrotning, be my guest!


Annars har inte dagen bjudit på så mycket. Gårdagen spenderades förövrigt med att kolla Toy Story samt läsa 300 sidor i The Dirt, för att sedan skrika hysteriskt när den plötsligt var slut. Planerar nu att sluka Nikki Sixx's egna biografi så fort som möjligt. Fabulöst!

Match idag, hemmaförlust mot AIK med 13-0. Kunde ju varit värre, vilket det även var förra helgen... Idag spelade vi iallafall bra, trots alla de onödiga mål vi släpper in på grund av slarv. Själv satt jag dock vid sidan om, iklädd, 2 par långkalsonger, löpartights, gördlar och bandybyxor, för att på överkroppen ha en underställströja, en t-shirt, min GIF-matchtröja, en träningströja, matchtröjan och min dunjacka. Jag frös endast om fingrar och tår (Y)

Kom hem och sedan dess har jag inte gjort mycket mer, bortsett från att skriva i Sovrummar'n för första gången på över ett år... YAY!

Nu ska jag ta tag i mitt pluggande, så här, en lördagsnatt som denna. Varför inte?

// sir Vincent

Inga kommentarer: