tisdag 19 januari 2010

I'm so human... It's okay... For me to... Feel this way...


Söndagens match mot Sandviken gick sådär. Förlust med 8-1 blev det tillslut, trots att vi var grymma i andra halvlek. Men så är det ju det problemet att man måste vara grym i 90 minuter, inte 45...

Igår började vi med det nya schemat, vilket innebär att naturkunskap är ett faktum. Dock tänker jag inte börja klaga än, våran lärare är trots allt rätt skön ^^
Men jag står fast vid att natur är totalt onödigt för en samhällsvetare...
Träning på kvällen och det kändes alldeles fabulöst. Jag älskar det!!

Skyndade mig hem för att hinna i tid till Big Brother som först började 21:00. Inte förrän 23:20 kom dock resultatet, efter en evighet av väntan... Sov åkte ut... But what an exit!! Det här betyder dock att jag antagligen inte kommer följa Big Brother längre, då det endast kommer handla om ett par tråkiga och ointressanta idioters tedrickande och skitsnack...
NEJ TACK!Sov gjorde tillvaron spännande. Ingen Sov...jaa...ingenting helt enkelt...

THE BIGGEST MIDGET IN THE GAME STILL RULES!

Jag önskar att hon hade träffat Basshunter med det halvätna päronet...

SKADEGLÄDJE
HEH HEH HEH

Resten av kvällen passade jag på att deppa ihop samt plugga lite folkmord... Ett underbart tidsfördriv.


Tisdag och ännu en ny dag med det nya schemat. Samhäll, natur och gympa... Vi gillar verkligen tisdagar... Dock förgylldes dagen med nästa sommarplåga, "Bad Genocide". Den kommer slå igenom, believe it!

Tog mig hem efter en ovanligt tråkig gympalektion, startade datorn och insåg att mitt internet hade valt att konspirera emot mig. Avreagerade mig genom att kasta det på golvet för att sedan sätta mig tillrätta med min bok och en kopp kaffe. Efter en timmer eller två, gjorde jag ett nytt försök, vilket gav exakt samma resultat... Efter en promenad lyckades jag dock lugna ner mig, och nu gav jag det en tredje chans, men vi är fortfarande osams.

Nej, nu ska jag fortsätta läsa, lyssna på Sov och blänga surt på mitt internet...


Happy B-day love :Y



// sir Vincent



1 kommentar:

Emmy sa...

Bad Genocide is da shizzle :D