måndag 11 januari 2010

I survived my first school day of the year

Efter en flopp till nattvaka, (somnade strax innan 4 på grund av irritation över mitt failade försök att kolla BB), var jag lagom, (ja jag använder lagom), trött i morse när mitt alarm gick startade med:

"You forgot one very important thing mate... Captain Jack Sparrow!"

Like I've said before, I have this thing for pirates :G

Iallafall... På ca 15 minuter gjorde jag mig redo för skolan. Härligt matematik som första lektion, och ingen bortkastad tid där inte. Det var bara till att börja räkna rätt upp och ner, vilket faktiskt fungerade, men vet fortfarande inte vad det är jag räknar ut -_-'

Samhäll sedan, där vi flummade bort hela lektionen i bibblan. Sanna är så blåögd... Gick även igenom det failade provet, vilket verkligen gjorde min dag. Tack Sanna, du har förstört ännu en måndag!!

Åt skabbig lunch och sedan gick jag hem för dagen. Tänkte ta en powernap, men letade upp rätt avnsitt av Big Brother Celebrity UK och började titta.
BASSHUNTER, GO BACK TO SWEDEN...ON SECOND THOUGT; DON'T! AND SOV, KEEP IT UP!!

Ja, det är också det här jag sysslat med sedan dess... Har dock bara hunnit med 1.5 program, så känner att det blir mycket att ta igen i helgen, då det redan varit igång över en vecka... Men jag jobbar på det!

Ikväll blir det som vanligt träning i Tranås. Inte alls tagg, vilket är oerhört ovanligt, men ska ändå bli kul att träffa resten av bitarna.

Nej, nu ska jag dricka mitt illaluktande kaffe och hoppas på att det smakar desto bättre... Har inte riktigt kontroll över den nya perkulatorn, men jag ska jobba på det med!


SO LONG SUCKERS!






ÄLSKAR DEN HÄR LÅTEN!!!!
(känner att jag överanvänder utropstecken...ni får ursäkta...)

2 kommentarer:

Emmy sa...

Vad då? Flum på samhällen? Näeee, nu vet jag inte vad du snackar om 0.0 Jag har, efter noga övervägande, kommit fram till att jag inte tycker om Sanna! Förutom det att hon är så naiv vill säga x)

Vince sa...

Så sant som det är sagt XD