tisdag 23 februari 2010

Dagen lagom och händelselös

Någon tyckte att jag skulle skriva blogg, så det är väl lika bra att få det överstökat...

Idag har jag verkligen inte gjort något vettigt. Samhällskunskap, där vi ännu en gång satt och diskuterade vår Eurotrip istället för att jobba. Sedan var det dags för den efterlängtade klf-tiden, då det skulle pratas projektarbete och vi tänkte att nu skulle vi få massor med info. Jo tjena... Det enda de pratade om var hur man kan använda sig av Medborgarskolan, samt att man kan underhålla gamla människor om man vill... Jag tror jag avstår...

Lunch, vålulle med sötsul sås och sedan naturkunskap. Vi hade turen att inte få redovisa idag, vilket innebär att jag inte behöver oroa mig över det förrän nästa vecka! YAY!
Gympastik, där vi fick göra vad vi ville. Jag och en mindre grupp människor beslutade oss för att spela fotboll, som efter en svidande förlust för mitt lag, ändrades till innebandy. En mycket rolig gympalektion för en gångs skull!!

Hem, dog framför datorn, träning med IFK, dog framför datorn.

Nu ska jag strax sova eftersom det är tidig uppgång imorn. Tills dess, bjuder jag på lite dålig humor á la Vincent ^^
ENJOY:





// sir Vincent


Inga kommentarer: