tisdag 2 februari 2010

Köpes: Naturkunskap for Dummies


SHE IS SO AWESOME!!


ALL RESPEKT TILL DEN MANNEN!
För er som inte tror på gud, titta och njut.
För er som tror på gud, titta och förfäras.
HEH HEH HEH


Dagen... Började med den hemska och ångestframkallande redovisningen. Dock var jag inte så nervös, tackar mina stresstabletter för det :z
Vi var grymma och Bad Genocide slog alla med häpnad. Bilboard, here we come!!

Sedan bråkade vi lite på klf-tiden för att därefter försöka äta lunch, som idag inte ens var ätbar.

Naturkunskap, där vi spenderade ca 5 minuter med att låna två böcker för att sedan sätta oss i Ina's, trycka i oss varsin macka och göra tappra försök att ta reda på vad Biologisk Mångfald är för något. Vi har numera en aning, men om vi kan bygga en kvarts lång redovisning på det, återstår att se...

Gympa, där det lirades innebandy och basket på blodigt allvar. Betygssnack, och jag fixar definitivt ett MVG! GOOD!

Hem, sega och sedan till Vallen för träning med IFK. Benen dog inte lika mycket idag, men jag får se hur de mår imorgon ^^

Imorgon ja... Friluftsdag... Egentligen skulle Emmy, Becca, Sofi och jag åkt pulka, men eftersom Becca är sjuk, (därmed har vi ingen pulka eller skjuts), blir det tipspromenad i skogen för trion. Räkna med lek i snön och snöbollskrig!!

Nej, nu ska jag titta på någon serie en stund och dricka te. Känner inte för att gå och lägga mig riktigt än, något jag antagligen kommer få ångra imorgon runt lunchtid... Men men ^^

// sir Vincent

Inga kommentarer: