torsdag 4 februari 2010

Politik är bara skit

Det är tydligen torsdag idag, vad hände med gårdagen?

Jo, jag slösade bort 1.5 timme av mitt liv på att svara på omöjliga frågor medan jag promenerade i skogen. Don't we just love friluftsdagar?

Torsdagen har inte heller varit så givande hittills. Engelska, där vi mest satt och ritade för att sedan avsluta dagen med samhäll, där vi kom fram till att vi vill gå igenom partipolitik m.m.

Nu, efter två koppar kaffe, ska jag ta mig i kragen och får lite gjort. Bland annat ska det läsas i "Världens Dåligaste Språk", som är oerhört tråkig... Borde antagligen räkna lite matte, men så har vi ju faktiskt ett långt hål innan provet imorn, så får se om jag hinner idag ^^

Senare planerar jag att bege mig till Tranås och försöka ta mig ur svackan jag är på väg ner i. Får se hur det går med det!

// sir Vincent

Inga kommentarer: