måndag 22 februari 2010

You can only move as fast as who's in front of you

Precis som min underbar kompanjon tänker jag passa på att lägga in gårdagens msn-konversation strax efter att hon äntligen kommit hem från byn mitt i ingenstans ^^
NJUT!

jli Jag har också upptäckt något som heter chat roulette, men har inte vågat testa särskilt ingående då en man +´40+ dök upp på "andra sidan", vilket ledde till att jag dog lite och stängde ner sidan XDXD
ellen l HAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAH XD
ellen l AHOU! XD
jli Det är typ som omegle, fast med webcam, samt att man antagligen ska göra saker XD
ellen l Som på Snyggast
jli Så nu vet du vad jag gjort i helgen XDXDXDXD
ellen l Jag föreslår en mustasch, en hatt och en morgonrock som utstyrsel XD
ellen l XDXDXD
ellen l Perv!!
jli I know that XD
ellen l HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHA
ellen l Du är ju bara fööör underbar XD
ellen l Du umgås nog för mycket med mig :Z
jli Vad har jag gjort nu? XD
jli Aah XD
ellen Du har gjort allt! XD
jli Det var demensen som visade sig igen XDXDXD
jli Jag vet XD
ellen AHHAHAHHAHAHHAHAHAH'
ellen l XDXDXD
ellen l jag dog lite där
ellen l XD
jli Jag var uttråkad och rastlös XDXDXD
ellen l Det är så det börjar XD
jli XDXDXDXDXD
ellen l *Kreverar*
jli Det är vad som händer när du lämnar mig ensam :C
jli XDXDXD
ellen l Aggressiv, paranoid och ambivalent?
ellen l XDXDXDXDXDXD
jli För att inte glömma pervers och senil...are...
jli XDXDXDXD
ellen l HAHAHAHH XDXD
ellen l Just precis :z
ellen l HAHAHAHHAHAHHAHA XDXD
jli You shouldn't leave me alone :Z Det är inte bra för mig... en dag kommer jag gå för långt och så sitter jag där: gift med en voldemort-look alike, tuggandes på kamelklövar medan våra barn leker S&M, samtidigt som jag drömmer mig bort till ett land som inte existerar... :C
ellen l HAHAHAHAHHAHHAHA
ellen l KAMELKLÖVAR!?!?!?!
ellen l JAG DÖR!
ellen l XDXDXDXDXDXDXDXDD
jli Jag tänkte skriva kamelpung, men kände att det var för mycket XD
ellen l AHAHHAHAHAHAHAHHAHAH
ellen l jag får ingen luft
ellen l XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
jli Jag är inte pervers egentligen... Jag har bara läst för många lemon-historier på quizilla...
ellen l Du är visste pervers!! XD
jli Vilket händer när du inte är hemma och stoppar mig med dina perversa historier XD
jli Just a little :Z
jli XD
ellen l HEH HEH HEH HEH :z
ellen l I know ye like it
ellen l XDXDXDXD
ellen l Kamelpung
ellen l XDXDXDXDXDXDXDXD
jli Du får skylla på Josefine Crawford :Z
jli XD
ellen l Detta hamnar på bloggen ikväll!
ellen l XD
jli T_T
jli XDXDXDXD
ellen l XDXDXD
ellen l INGEN SKAM I KROPPEN!
jli DÅ ÄR VI TVÅ :B

From one perv to another så att säga ^^

Annars var det inte mycket som hände under gårdagen...

En sak, jag upptäckte typ världens bästa ordlek:
"How do you annoy Lady Gaga?"
"You poke-her face"

*dör litegrann*


Idag då, tillbaka till skolan och det första jag gör när jag vaknar är att skicka ett sms till min gode Captain med orden:
"JAG VILL HA PÅSKLOV QQ"
Med andra ord, jag var OERHÖRT pepp på skolan...not...

Dagen blev trots det bra ändå. Första lektionen var naturkunskap, där vi bojkottade den biologiska mångfalden för att istället börja planera vårt projektarbete på allvar. Emmy är numera utsedd till reseledare vilket enligt henne, innebär att Sofi och jag inte får stänga in henne i en gaskammare i Auschwitz. Tråkigt säger jag, men vi ska nog hitta på något annat ^^

Lunch, där det var en ca 3 km lång kö, vilket i sin tur ledde till att vi hann smaka maten innan det var dags att rusa till C118 för historia. Väl där kollade vi på en film om Yngsjömordet.

Hanna: "Jag är inte rädd för dig..." *tystnad* "Men din mor är jag rädd för."

*Hanna skriker högt och hysteriskt efter att ha blivit slagen av Per*
Anna: "Få tyst på henne. Du måste få tyst på henne innan någon i grannskapet hör."
Per: *viskar* "Tyst..." *tar tag i Hanna och skakar* "TYYYYYYYYYYYYST!"
*Hanna slutar skrika men börjar snart igen, PANG, Per slår omkull henne med ett vedträ*

Här skrattade jag så att tårarna sprutade.
(Jag reagerar på hemska saker på ett väldigt abnormt sätt, jag vet...)

Incest, en lek för hela familjen.

Nu gjorde jag det igen, men det är kul.
*skrattar högt för mig själv*

Förövrigt ska jag nog börja titta mer på gamla, svenska, svartvita filmer. Här visar vi allt! Och nej, Ellen, det har inte med sex att göra *suck*
Titta här så förstår du vad jag menar:
(känsliga tittare varnas, fast Vincent säger titta iallafall)


UNDERBART!
(även här skrattade jag, men mest av chock, då jag inte väntade mig att de faktiskt skulle visa ALLT)


Dagen tog slut och Vince traskade hemåt. Väl hemma satte hon sig för att skriva ner sin senaste idé till en "story", vilket är dumt, då hon verkligen borde avsluta de andra två...
Sedan hann det bli dags för träning och Vince, dum som hon är, valde att trotsa vädergudarna och ta en promenad till stationen. Tåget till Tranås var självklart försenat med ca kvarten, så väl på Bredstorp blev det lite stressigt. Men Vince kom ut i tid och träningen var godkänd. Duscha, byta om, ta tåget tillbaka, släpa bagen från stationen till boendet i snön för att sedan dö i sängen.
Vince gillar snön...Sven, förlåt...minnet har varit bättre...

Nu ska jag ta och försöka fixa till naturen eftersom det finns risk att vi måste redovisa imorgon, vilket inte är bra, eftersom jag fortfarande inte vet vad biologisk mångfald är...typ träd...

Förövrigt har jag också ännu en gång upptäckt ett nytt band, FLYLEAF, and I love them!!
You should hear them out:


See ya later, aligator

// sir Vincent




6 kommentarer:

elleneriksson sa...

Jag älskar oss! Asså verkligen! Vi är de bästa som finns and that's final! The Captain has spoken her mind! And she didn't "fell" in the stairs!! XD XD

Vince sa...

Still sucks to be your English teacher XD

We rule and we are the most awesome people among the living and the dead. SUUUUUUUCK ON THAT!!!!

SHE DOESN'T EVEN GO HERE :C

elleneriksson sa...

Fan, är inte det korrekt engelska?? :B För om det är det så är det DIN engelsklärare som det är synd om!! :B

Vince sa...

Jag syftade på fell igen och det faktum att även om du skriver rätt eller fel, gäller ändå:

SUCKS TO BE YOUR ENGLISH TEACHER

just because it's funny XD

elleneriksson sa...

Men DÖ Vincent!!! XD

Vince sa...

BUT I DON'T WANNA :C