lördag 13 februari 2010

I dropped me brain...

Fredagen är knappt värd att nämna. Min hjärna gick i offline-mode, och vid håltimmen blev det total kortslutning vilket resulterade i att jag satt och asgarvade åt en pappmugg vid namn Igor, i 2 timmar... Dock tror jag att jag fick lite gjort alla tre lektioner, konstigt nog.

Även idag har jag gått på halvfart. Skulle egentligen kollat på IFK - HAIK, men kände att jag inte vill ta risken att förvärra min förkylning, så jag stannade hemma. Istället har jag kollat L Word, städat och nyss klippte jag sönder mina skor. Ja, jag gillar att klippa i saker och de blev faktiskt bättre nu ^^

Nu ska jag göra något som icke-krävande, för jag känner mig helt slut. Blir antagligen en tidig kväll, då jag blir hämtad av vår kära lagkapten imorgon vid 9, för att bege oss till Tranås där årets viktigaste match står på schemat. Så mellan 11 och 15 imorgon, är jag fullt frisk!!

// sir Vincent

Inga kommentarer: