tisdag 2 februari 2010

Illuminatipartiet smider onda planer

Började dagen med ännu en ointressant naturkunskap. Nu ska vi tydligen göra ett grupparbete, och av alla saker, väljer vi Biologisk Mångfald... Vad fan är det?
Iallafall... Rektorn var även inne en snabbis och pratade praktik, eller ja, fältstudier som de numera kallar det för att slippa granska alla de olika praktikplatserna. Hoppsan, det kanske jag inte skulle tala om? Whatever...

Lunch och därefter blev det till att lyssna på en redovisning. Ångesten för vår redovisning blir bara värre och värre för varje minut som går...

Sedan hade jag möjligheten att få pallra mig hemåt, men blev konstigt nog sittande i skolan en timme till. Det tjötades om allt mellan himmel och jord, bland annat skämtade vi om olika typer av mord... Jag har en sjuk och svart humor, jag vet, men det har jag heller aldrig förnekat ^^

Hem, kaffe och sedan skrev jag rent all fakta än en gång. Kan jag det utantill än? Nej...

Det bar av till Tranås, tränade, tog ca 3 bollar på hela träningen, kände mig urusel och tårarna var nära ett antal gånger, tog tåget tillbaka till Nässjö och har sedan tjurat resten av kvällen. Eller ja, fram tills dess jag kom på den briljanta idén att kollar upp andra grupper på facebook och satt istället och skrattade i min ensamhet. Ja, jag är även väldigt lättroad ^^

Nu borde jag egentligen sova, men drog just igång Mötley Crüe, så planerar att lyssna på dem ett tag. Lär väl ta och dra igenom redovisningen ett par gånger också... YAY!

För övrigt älskar jag The Runaways och någon gång i framtiden, ska jag besöka ön Saint Vincent.

// sir Vincent

Inga kommentarer: