torsdag 18 februari 2010

I don't know exactly what we're competing for, but...uuh...you win



Dagen... Hmm... Vad har jag gjort?

Jo, jag tog en ordentlig sovmorgon för första gången det här lovet. Strax innan 13 traskade jag bort till pappa. En tur till Gröna Kiosken där det inhandlades thaimat. Träffade även på ze Captain, som sett oss från bussfönstret och bestämt sig för att säga några ord innan hon tog sig hemåt. Pappa och jag åt, tjötade och kollade teve.
Efter en timme eller två, ringde morfar som därefter kom och hämtade upp mig. Vi begav oss till Rocklunda där jag för första gången någonsin fick testa på att övningsköra. Jag varken dödade någon eller krockade med en snödriva, riktigt stolt över mig själv!! Kul var det dessutom :T

När jag tröttnat, fick jag skjuts hem till mamma där jag bänkade ner mig i hennes säng, kopplade in min hårddisk i teven och kollade L Word. Me like big time, si si!!

Nu ska jag ta och fortsätta med min serie, samt variera det med lite skrivande och musiklyssnade. Fabulöst!

// sir Vincent

Inga kommentarer: