måndag 2 mars 2009

Australien is the shit!

Jag vill seriöst åka till Australien! oO

Nu har jag och Zuff suttit och planerat vår Australienresa till engelskan över msn. Zuff, Elin och jag ska nämligen vara borta i ca 14 dagar och göra allt från att surfa, se ACDC, fira nyår, bada, sola, Sea World m.m. Underbart.. om det vore på riktigt vill säga oO Känns redigt surt att sitta och planera en resa som man aldrig kommer får uppleva, menmen. En dag kanske x)

Idag har det inte hänt så mycket egentligen. Hade väldigt svårt att uppfatta vad lärarna sa, då jag riktade all min fokus på att hålla ögonen öppna. Vet inte varför jag varit så trött idag, kom ändå inte i säng alltför sen igår :S
Iallafall, så har vi som sagt inte gjort mycket. Gick igenom ännu mer om EU på samhällslektionen, pratade klimat på geografin, sagor och myter på svenskan, samt räknade med vinklar på matten. Ingen träning med bandygym heller, då vi hade möte istället. Nu är det nämligen bara 2 veckor kvar på is, och därmed ska det spelas turnering alla träningar framöver, får se hur det kommer gå, speciellt då alla ordinarie målvakter ska spela ute (Y) SUCK

Träning med laget ikväll, tidigt dessutom. Men jag måste säga att jag faktiskt uppskattade den sena träningen, men det vra man nästa ensam om. Imorn blir det slapptisdag, göttans (Y)

Nej, nu kallar sängen.
NattiNatti

PS
Ska på P!NK den 10 november tillsammans med syster. Tidig fördelsedagspresent från mamma och pappa, och jag klagar inte :D UNDERBART!
DS

Inga kommentarer: