onsdag 4 mars 2009

Lill-lördag

Den här dagen har varit mycket bra!

Satt uppe till efter 1 i natt och skrev min reselogg. Därmed hoppade jag träningen i morse, för att sova en extra timme samt öva lite på min redovisning. Engelska första lektionen, och av någon anledning valde vi att vara först. Elin, Zuff och jag körde igenom vårat, 10 minuter långt. Vi kände oss väldigt ambitiösa. Hela redovisningen gick kanonbra, för alla tre och det känns redigt gött att ha det gjort. SUGOI

Efter en lång lunch, hade vi historia. Vi fick sprida ut oss, och valde ett av rummen i biblioteket. Elin kom på efterkälken, och så fort hon närmade sig bibblan, duckade vi, och hon fortsatte att ströva runt letandes efter oss. Vi låg nu och kved av skratt, men tillslut lyckades Julia avslöja oss x) Humor så det räcker och blir över (Y)

Detta är i stort sett vad dagen har bestått av. Både den ena och andra har gjort bort sig. Zuff ska införa cykelvägar i skolan som projektarbete, Elin fick lära sig vad ordet "behändigt" betyder, vi disskuterade bandy och kom fram till att det är en blandning av innebandy och fotboll, samt att vissa av oss fick veta att kvartsfinalen kommer före semifinalen (Y) x)

När skolan var slut för dagen, bar det av hemåt till sängen. Lyckades bara sova i en halvtimme, och sedan bar det av till ÖB och ICA med Marika, (haha, det rimmade), där det inhandlades lite praktiska saker, samt lite mat. Väl hemma igen gjorde jag ett försök till att laga mina converse, det har nämligen blivit ett stort hål på ena hälen. Så med min nyinköpta silvertejp, fixade jag det x) Tejp löser alla problem! (Y)

Det blev hamburgare med bröd till middag, och sedan blev jag nerringd till samlingssalen. "Med Andra Ord" stod på schemat. Marika och jag förlorade första omgången mot Malin och Ingegerd. Nästa omgång kämpade Jimmy och jag sida vid sida, men det räckte bara till en silvermedalj. Redigt kul iallafall :D

Nu är det nog snar läggdags för min del!

Hejs

Inga kommentarer: