måndag 9 mars 2009

Monday

Jag är så illa tvungen att skriva, eftersom en viss person hotat mig med:

BAKA GILLIGAN! Personligt meddelande:
If you don't write more often I shall visit you in the small hours of the night in the form of the low blood pressure beast and put a bat up your nightdress!

Mitt svar:
BAKA BAKA BAKA BAKA BAKA BAKA BAKA BAKA BAKA BAKA


Samhäll och geografi, fick ännu en måndag kämpa med att hålla ögonen öppna oO Jobbigt värre (Y)
Lunch och sedan svenska. Debattdags! Aksel, Peder och jag krossade Elin, Zuff och Emelie. Förnedringen var total x) Omröstning, och alla i klassen röstade på oss. Redigt gött måste jag säga ;) Sista lektionen var matte, där vi gick igenom provet vi gjorde för X antal veckor sedan. SUCK

Träning med bandygym, turnering även denna vecka. Spelade ute, och fy faan vad jobbigt det är. Precis som Lollo sa, "Nu vet du hur jobbigt vi har det" x) Jo, tack oO Mitt lag vann 4, en fölust och en oavgjord. Tror jag iallafall. Nästa gång blir på onsdag (Y)

Hann hem för att snabbt laga mat och käka, innan det bar av ner till Skogsvallen ännu en gång. Träning med IFK. Fan vad vi är bra nu! Det är underbart att se hur starka alla är :D Dock har jag pajat ännu ett par fingrar. Men säsongen är snart slut, så ska jag bryta något, är det passande att göra det nu oO x) "PEPPAR, PEPPAR, TA I TRÄ!" x)

Nu sitter jag här och tjötar om absolut ingenting med Gilligan x) Lyssnar även på mina "tillfälliga favoritlåtar":
http://www.youtube.com/watch?v=0dTrAq826Nw
och
http://www.youtube.com/watch?v=Wn0LRB5GmWc&feature=related

Jag bara älskar dem fortfarande x) UNDERBARA!

Den ena finns även på japanska x) hahahahahah
http://www.youtube.com/watch?v=EjaDHVd9NuQ&feature=related

Nu ska jag strax kolla på något avsnitt av min nya serie. Det vill säga den serien jag inte vill nämna namnet på, då jag vill se klart den innan Ellen börjar titta x) Mohahhaah x)

Hejs

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

BAKA JANAI! x)

Du kommer snart få uppleva min fist of fury! Men jag måste erkänna att din taktik är oerhört bra! Jag har bara en sak att säga:
Ah, touché! x)

Vince sa...

jajamän x)
BAKA