tisdag 17 mars 2009

Update

JAG DÖÖÖÖÖÖÖR oO

Jag satt och läste kommentarer, när jag upptäckte att jag skrivit "HAPPY THANKSGIVING" istället för "HAPPY ST PATRICKS DAY"

HAHAHAHAHAHAHA x)

Jag får ta och joina Ellen hos the rapist x)

Då har man haft sin sista bandyträning för säsongen. Sorgligt :( Men jag slutar topp, det kan vi lugnt säga :D Dock med en troligen bruten tumme oO Vi får se imorn...

Just nu är det bandy, 4-1 till Grönvitt :D Det ska dom väl klara. Jag menar, dubbel SM-final på lördag, det är ju inget fel med det ;D

Dagen idag annars då....
Gympa - vi dansade foxtrot, jag och Kärrbrink var bäst (Y) Även mer koordination, handstående och kullerbyttor.
Data - mer excel oO
Spanska - fortsatte att kolla film

Ganska meningslös dag egentligen...

Nej, nu är det spännande.
GRÖNVITT *klappklappklapp*

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

Edsbyn Edsbyn röd och blå!
Hjärtat slå, hjärtat slå!
Armar och klubbor upp i skyn!
Heja, heja Byn!

x)

Vince sa...

Det är vi det Grönvita laget
Det är vi som nu gör entré
Det är vi som ska ut och kämpa
och det bäddar för succé

Vi har kommit hit för att vinna
Ja det kan ni lita på
Det är så ni kommer att minnas
VSK