måndag 16 mars 2009

Meningslösa Månda'n

Och Meningslösa Månda'n är åter här
och jag säger farväl, till ännu en helg

DAGENS ABRIDGED:

Random Woman: "OMFG! I really wished my dad would stop bringing his drunk friends home from those Linkin Park concerts."
Kakashi: *groaning*
Naruto: "Hey, he's awake!"
Kakashi: "Okay, who was the one who thought it was a good idea to pour coffee all over my face?"
Sakura: "Uhm.. So sensei, who was that girl we saw earlier?"

Sasuke: "Then why did they kill Zabuza?"
Kakashi: *mumbling* "I don't know!"
Naruto: "I thought you know everything!"
Kakashi: "Oh yeah.. Kakashi knows everything! If we have a problem, Kakashi will know the answer. We can't do research ourselves. Quick Kakashi, help us! Asses!"

Nu ska jag gå och skaffa mig ett liv (Y) x)

Lite halvseg dag idag. Morgonen spenderades i C118 framför filmen "En Obekväm Sanning". Väldigt bra, och man fick sig verkligen en tankeställare samtidigt som man kände sig väldigt illa till mods oO Iallafall.. Efter filmen hade vi lite diskussion, för att sedan fortsätta med vårat arbete. Lunch, och sedan ännu en svenskalektion utan lärare. Blev till att skriva sms med Gilligan x) Sista lektionen var matte, lika roande som vanligt (Y)

Ikväll är det troligen min näst sista bandyträning för säsongen oO SKITLIV!
Snart är det då dags att börja träna upp allt som man tappat under isperioden, det vill säga precis allt i konditions och styrkeväg oO *suck*

Tagga plugg nu -_-

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

Jag behöver inte plugga :3 för min svensklärare/engelsklärare är sjuk i morgon. Så mitt prov försvinner och jag får sovmorgon,. igen x)

Vince sa...

BAKA
BAKA
BAKA
BAKA
BAKA
BAKA
x)