fredag 20 mars 2009

Fredag

DAGENS ABRIDGED:

Old Guy: "Have you seen the village people around here? They're late!"
Sakura: *yawn*
Old Guy: "So, are you gonna just sit there like a useless logg? Well help us!"
Sakura: "Naah, I'm gonna keep up my streak of uselessnes."
Old Guy: "Well, in that case, how about we're taking an incredible depressing walk around town?"
Sakura: "Laughing on other people's expense..How can I say no?"

Dagen idag...

Hade historiaprov, tror det gick riktigt bra :) Lunch, matte och sedan slutade jag p g a inställd svenska. Gick till Marika och tjötade i en timme. Hem för att snart dra ner på stan. Bytte skor, köpte en mascara och sedan var det Hotellet med Sudden. Inte särskilt mycket folk och väldigt långtråkigt. Men Sudden och jag satt och tjötade på, så tiden gick någorlunda fort iallafall. Efter det blev det Hemköp och sedan hem. Käkade, duschade och fixade. Ska upp om 5.5 timmar -_-' Känns bra (Y) Har inte packat än, så det blir till att vara vaken en stund till.. *suck*

Nej, det här är nog sista inlägget för helgen. Fan vad kul det ska bli :D På söndag ska jag också till gurkstan eftersom jag har tandläkartid på måndag (Y) Känns rätt meningslöst, menmen..

I vilket fall så ser jag fram emot en GYLLENE, solig helg, med GRÖNVIT himmel!

VIKTIGT
11.45 SVT 24
AIK - IFK NÄSSJÖ
Ett måste!

4 kommentarer:

elleneriksson sa...

FAN VA DU PROVOCERAR!!! x)

Vince sa...

SILVERBYN SILVERBYN SILVERBYN

BAAAAAAAAAAAAKA! Att tiga ger guld vet du väl x)

elleneriksson sa...

Okej, erhm... Jag läser nu att du t.o.m skrev GURKSTAN.. Men eftersom jag bara läste mellan raderna för att se att du provocerade mig så tar jag det som en ursäkt till att jag inte såg att du skrev GURKSTAN.. Tänk att du skrev det och jag såg det inte för jag var för provocerad. BAKA GILLIGAN! x)

Vince sa...

BAAAAAAAAAAAAAAAAAKA -_-

virrpanna x)