onsdag 18 mars 2009

Onsdag

DAGENS ABRIDGED:

Kakashi: "Okay guys, since no one has any idea of what chakra is at all, somebody besides me explain it!"
Sakura: "Okay. Chakra is like chi, except much lamer. It can only be used through hand gestures and it combines body and soul, or something stupid like that. Then crazy crap happened."
Kakashi: "Sakura, you're fired! As for you two, I want you to run up this tree!"
Naruto: "Why?"
Kakashi: "Because I *beep* said so!"
Sakura: "What about me? Am I exempt because I'm such a good ninja?"
Kakashi: "Yeah, that must be it.."
Sakura: "But will this help them to become better ninjas in any way?"
Kakashi: "Do you care?"
Sakura: "No!"
Kakashi: "Okay, me and Sakura are gonna..."
Naruto: "Sakura and I."
*SMACK*
Kakashi: "Anyway, me and Sakura are gonna go back and eat some sweet, sweet riceballs. I mean, donuts. Stupid americanization!"

Mickey Mouse: "Hoho! Hey guys, I see you sucked it up!"
Haku: "Yeah, well.. Whay are you gonna do?"
Mickey Mouse: "I'm gonna touch Zabuza's face for no reason!"
Haku: "Like hell you are!"
Mickey Mouse: "Nooooooooo! That's my embezzleing hand!"
Haku: "Now get out before I make you watch the 4 kids version of One Piece!"
Mickey Mouse: "You wouldn't have the guts!"
*4 Kids One Piece Opening in the background*
Random guy: "Look who's not kidding. Let's get out of here!"
Zabuza: "That was a bit much, don't you think?"
Haku: "Naah, I had Viva Piñada in reserve."
Zabuza: "Geez, you ARE evil!"

Sakura: "So, did we do anything in this episode?"
Kakashi: "Hehe, Sakura, welcome to the wonderful world of fillers!"
Everyone: "NOOOOOOOOO!"



Engelska - Vi diskuterade Forrest Gump och pratade sagor
Historia - Skulle egentligen ha pluggat till provet på fredag, men Ruth, Julia, Josefine och jag satt och pluggade till dagens geografiprov istället. Det vill säga, vi satt och hade ångest över att vi inte förstod något x)
Håltimme - Det var meningen att vi skulle plugga mer, men det blev till att sitta i Inas och prata skräckfilm istället (Y)
Geografi - Jadu, får hålla tummarna för ett G -_-

Senare ikväll bär det av till Skogsvallen för pyjamasparty och spa/relaxkväll med laget :D Uppladdning inför helgen, alla måste ju vara fina på banketten ;) Ska bli redigt kul iallafall!

Och Ellen, du behöver inte oroa dig.. Mer abridged ikväll ;)

Btw, STUDIEDAG IMORN :D GÖTTANS!

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

Jag avlider! Baka Gilligan! x) Dagens Abridged är dagens höjdpunkt! x)

Föresten, min mobil blev pank så jag kunde inte svara på ditt sms. Här kommer svaret: "Det ska du veta! BAKA! Jag har haft tre sovmornar den här veckan! x)"

Jag var tvungen att lägga fram att du ska veta vad jag menar med " Att tiga ger guld!" x) Baka!

Vince sa...

Redan pank x) HAHAHHAAHAHA

BAAAAAAAKA!

Det tkr jag med, sitter och avlider när jag skriver ner dom x)