tisdag 3 mars 2009

Tisdag

Haft en lektion hittills, gympa. Ännu en gång använde vi oss av pulsmätare, och idag stod dans och lek på schemat. Det har verkligen blivit nya favoritämnet måste jag säga :D

Nu har jag haft hål sedan 11. Har hunnit käka, duscha samt fixat käk till ikväll, göttans (Y) Snart ska jag traska tillbaka till skolan för att ha prov i Word på datan, samt spanska efter det.

Dubbelträning ikväll, ska bli redigt kul :D Så surt att det inte är mycket kvar av säsongen nu bara :( Jag menar, det blir en massa tid över när bandyn är slut oO Får träna lite eget istället. Funderar faktiskt på att börja med Yoga (Y) Men vi får se..

Nej, kanske uppdaterar ikväll, om jag har tid vill säga. Kommer sitta uppe ett bra tag då jag måste skriva min reselogg, menmen..

Hejs

2 kommentarer:

Anonym sa...

ärligt, börja med yoga. Det är hur ju skönt som helst!

Vince sa...

jo, jag har hört det ;)
men då ska det va power yoga, så man får ut lite mer av det (Y)