tisdag 17 mars 2009

Tuesday

DAGENS ABRIDGED:
den första svängen vill säga ^^

Haku: "Well, it seems my treatment is working."
Zabuza: *groaning*
Haku: "Oh, good. You're awake!"
Zabuza, *mumbling*: "What the hell was that for?"
Haku: "I was saving your life because Kakashi was about to kill you."
Zabuza: *still mumbling* "Are you kidding me? I was just about to unleash my most devastating attack making the very fabric of time and space rip apart as his soul was cast into antoher dimension of sheer torment!"
Haku: "Ooh...Oops!"
Zabuza: *mumbling again* "You're lucky I like mimes!"

Kakashi: "You know, perhaps I should have checked Zabuza a little more closely!"
Naruto: "Why do you say that?"
Kakashi: "I think he's still alive!"
*dam da dam*
Naruto: "Yeah, we pretty much knew that."
Sasuke: "That was your big reveal?"
Sakura: "Geez, I mean, he was still groaning when we left."
Naruto: "Man, I thought you were supposed to have the sharingan!"
Kakashi: *sobbing* "That hurt!"

Nu kommer min och Ellens absoluta favorit x) Det förklarar en hel del för er icke-insatt x)

Gilligan: "Can I come in now?"
Old Guy: "Ooh *beep* Yeah, come on in. Let me introduce you to my third cousin's, uncle's, roommate's son, twice removed...and adopted. I call him Gilligan!"
Gilligan: "I have a name!"
Old Guy: "Shut up Gilligan!"

HAHAHAHAHAHAHA x) Nu vet jag någon som sitter och kreverar, som hon så fint brukar uttrycka det x)

Håltimme i två timmar :D Mycket skönt (Y) Två lektioner, sedan säsongens sista träning oO *glegg*

Btw, GRATTIS PAPPA :D 40 bast är inte illa x) Grattis till Toby också (Y)
and also, a HAPPY THANKSGIVING!

6 kommentarer:

elleneriksson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
elleneriksson sa...

HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAH! JAG KREVERAR!! XD XD GILLIGAN! JAG DÖÖR! X'D X'D

elleneriksson sa...

Om du undrar varför jag tog bort den förra kommentaren så har jag inget vettigt svar på det... :3

elleneriksson sa...

Shut up Gilligan! x)

Vince sa...

BAKA x)

Jag har skrivit HAPPY THANKSGIVING istället för HAPPY ST PATRICK DAY x) T_T

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA x)

elleneriksson sa...

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH!!!!!!!! JAG KREVERAR!!! X'D "Happy Thanksgiving" BAAAAKA! x)