torsdag 19 mars 2009

Update

DAGENS ABRIDGED:

Ino: "So are we getting any screentime? I mean, we haven't been seeing since episode two."
Shikamaru: "I think they have to finish the Zabuza-saga first!"
Ino: *sighs*
Shikamaru: "Well, at least we have more screentime than TenTen!"
Ino: "I think the world has more screentime than TenTen!"
Orochimaru: "Prepare yourselves Leaf Village, for...."
Shikamaru: "Psssst"
Orochimaru: "What?"
Shikamaru: "We're still in the Zabuza-saga."
Orochimaru: "Still?"
Shikamaru: "Can you come back later?"
Orochimaru: "But I had all the..."
Ino: "GO!"
Orochimaru: "I'm so fireing my agent!"

Dagen i korthet då.

Har faktiskt varit duktig och pluggat, kan nu första världskriget, ryska revolutionen och amerikanska revolutionen. Nu är det bara industriella kvar (Y) Har även köpt ett par skor till på lördag, samt fixat en klänning. SUG PÅ DEN! Klänningdebut, och det blir IFK och de andra på banketten som får ta del av det (Y) x)

Sedan har jag inte gjort så mycket mer. Blivit tröttare och tröttare oO Studiedagar är jobbiga (Y)

Historieprov, matte och svenska imorn. På kvällen ska jag stå på Hotellet med Sudden samt handla lite matsäck inför lördagen. Laget åker redan imorn, själv åker man ju då inte förrän klockan 05.00 på lördag -_- Kommer sitta och sova på banketten! VI GILLAR TIDIGA MORNAR! Men måste säga, att det är det värt ;D

5 kommentarer:

elleneriksson sa...

oO Kläningdebut... Jag är stolt över dig Gilligan! x)

Vince sa...

You should be! x)

elleneriksson sa...

Jag börjar undra varför jag skrev "kläning".... oO Äsch, jag skyller på åldern x) Jag börjar bli som dig! Fröken Inkompetent x)

Vince sa...

BAAAAAAKA x)
HAPPY THANKSGIVING, hahaha.. jag kan inte släppa det -_- x)

elleneriksson sa...

HAHAHHAHAH! XD Nor should you! x)