onsdag 11 mars 2009

Mitt i veckan

Gårdagen var bra. Tror inte det hände något speciellt. Jag och Ellen satt och skickade citat från Abridged hela dagen, annars var det nog rätt händelselöst x) Två härliga träningar på kvällen, samt en vinst för VSK i andra semifinalen :D WONDERFUL

Idag då...
Engelska - fortsatte att kolla på Forrest Gump, en av de bästa filmerna jag sett (Y)
Historia - började prata om mellankrigstiden, såg en film om Hitler, men jag satt och ritade istället
Hål - Ruth, Elin, Julia, Emeli och jag diskuterade godis, olika matkombinationer och småländska i 40 min, mycket trevligt ;D
Geografi - mer klimatprat.. TRÅKIGT!


DAGENS HISTORIALEKTION PRESENTERAR:
Gilligan x2 i sina nötskal x)

Vid 18 är det hem till Pelle som gäller för att ha lite matchstudie från i lördagens match. Får se om det kanske skulle bjudas på 5 kg godis också x) Levéns morfar hade nämligen lovat att köpa det åt oss. Det är så vi i IFK laddar (Y) hahaha ;)

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

BAKA GILLIGAN! Jag gillar teckningen x) Men jag menar, WTF med "Proud to be naked" och dina brillor som ser ut som Itachi's!? XD HAHAH! BAKA!

When I was borned. My mother died while giving birth. The doctors said she died of severe funk poisoning.. x)

Vince sa...

Ja, jag tänkte skriva "I like to moo, moo" först, men tänkte att det passade dig bättre x)
Jag har lite dålig fantasi, o det är väldigt svårt att få "blind"-brillor att se olika ut, BAKA x)