fredag 13 mars 2009

Torsdagen

Hade namnsdag igår.
Trevligt att alla hissade den svenska flaggan för min skull (Y) Eller.. vänta.. Det är någon annan som också heter Viktoria.. hmm.. Någon känd har jag för mig. Vem kan det vara? Just ja, Viktoria Svensson, eller kanske det är Silvstedt. Nej, det måste vara någon annan ändå.. Nu står det still. I vilket fall, så har jag för mig att personen i fråga inte är av någon större betydelse. Jo, så är det nog.

Jag är inte trött på tjatet om kungligt bröllop, inte alls....

Förlåt, men ibland måste jag bara få ur mig saker. I detta fall, min klockrena humor x)
Hmm.. Jag känner mig smått schizofren oO Man blir visst som man umgås.. Ingen ska känna sig utpekad!
*host*-GILLIGAN-*host*

Gårdagen var lagom seg. Vi gillar torsdagar, NOT!
Hände det något speciellt i skolan? Naah, egentligen inte.

Spanska - kollade film, "Mörkblå Nästan Svart" tror jag den hette. Väldigt bra, jag gillar spanska filmer (Y)
Engelska - såg klart "Forrest Gump", underbar!
Data - mer excel och mer aktier oO
Samhäll - samarbete med geografin, ska göra ett arbete om miljö och klimat. Kärrbrink, Joar och jag fick Sydafrika. Värdelöst! Men vi har iallafall ett par veckor på oss innan redovisningen på en kvart ska genomföras (Y) I'm so screwed oO
Matte - Överskattat och det SUGER!

Sista träningen med F-15, lite småtrist faktiskt. Lagom till A-lagets träning en halvtimma senare, började det snöa. Ett lager snö över hela planen.
Bandyhall är överskattat... yeah, right....

Semifinal 3 mellan VSK och SAIK, än en gång vinst för de grönvita :D Gött! 2-1 i matcher nu. Håller tummarna för VSK-SIRIUS i final (Y)

Ska börja med något som jag vet en viss person kommer uppskatta x)

DAGENS ABRIDGED:
"Oh yeah I wanna kill my brother. Because.. he's an ass.. and he stole the last klondike bar!
What would you do for a klondike bar?
I just said, kill my brother!"

Kommer ett inlägg om dagen senare (Y)

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

Hahahah! Sant man blir som man umgås BAKA! x)

Klockrent med Abridged!!! :O Jag blir nästan förvånad att du lyckade klura fram något SÅ bra! x)

Vince sa...

visst är du riktigt stolt över mig!? x)