måndag 15 mars 2010

Ett rop på hjälp

Sitter och lyssnar på Rammstein.
Varför?
Jag hittade en del i en låt som jag vet är med NÅGONSTANS, men jag kan inte bara komma på det... "Knackelibank på dörren" och nu det här... Jag kommer bryta ihop snart...


0:20 - 0:34
HJÄLP MIG QQ


Gårdagen spenderades förövrigt i pyjamas, liggandes i sängen med datorn på magen. Varför anstränga sig?

Måndagen, som förövrigt övergår till tisdag om en kvart, flög förbi. Började dagen med natur, där vi fick ett papper med instuderingsfrågor som vi sedan kämpade med i en evighet... 8 frågor på 40 minuter, det säger en hel del om vår kapacitet när det kommer till naturkunskap... But life goes on! Lunch och sedan historia där det blev diskussion, samt provgenomgång. Efter att ha gjort provet på 20 minuter i fredags, lyckades jag få hela 20/21, MVG! HOORAY FOR ME!

Därefter bar det av till vallen för lite underbar bandyträning i solskenet. Det gick inge vidare, men det var trots det en riktigt kul träning.

Lite mat uppe på det innan Vince gjorde något dumt... Jag läste ut engelskaboken...Oops... Det fick vi absolut inte göra i förväg enligt Jenny, men jag kunde inte hejda mig QQ
Dock tänker jag inte avslöja något här...än...heh heh heh... Underbar är den iallafall!

"Rani and Sukh" by Bali Rai

Sedan fortsatte jag med pluggande, hör och häpna, då jag satt och antecknade samt svarade på frågorna om boken. Dock höll det inte i sig alltför länge, då en viss låt strulade till allt för mig... And as I write, I still don't know where I've heard it QQ

Nej, jag borde antagligen gå och lägga mig... Upp tidigt imorgon då det är sista ispasset för säsongen. SKITLIV!
Bandyn lämnar efter sig ett alldeles för stort tomrum när den tar slut...Inte okej... Jag får nog ta och hitta en hobby...Vänta nu, jag har redan ett flertal... Ingen slår bandyn dock... Sucks to be me...

Läggdags för sir Vincent och jag hoppas att jag lyckas komma på var jag hört låten medan jag försöker somna. Dock är inte allt blaha, då jag lyckades hitta en annan låt som jag letat efter i en evighet. Känns lite surt att det helt plötsligt skulle vara så enkelt bara...

// sir Vincent

Inga kommentarer: