lördag 13 mars 2010

I LOVE LAMP!



Wow säger jag bara oO


Hmm... Nu har jag visst missat ett par dagar IGEN... Life is good!

Kan ju börja med onsdagen, det vill säga, Sandviken tur och retur.
Minibussen lämnade Nässjö runt klockan 10 med ett glatt gäng. Och nej SmT, vi var inte 15, vi var bara 8, tro det eller ej ^^
Stannade på Donken i Södertälje och anlände sedan till Sandviken ca 2 timmar innan matchstart. Vi gjorde stan och kom fram till att Sandviken är tråkigare och mer öde än Nässjö, vilket är riktigt illa. Runt 18 begav vi oss till Göransson Arena, som förövrigt liknar en sköldpadda.
Klockan 19 blåstes matchen igång:

SAIK - IFK
1 - 4

Underbart! Att vi dessutom skrämde slag på hela arenan, (resten av publiken flyttade nämligen längre och längre ifrån oss), är värt en eloge. Det var inte många minuter av matchen som spenderades i tystnad då vi drog ramsa på ramsa, samt tutade i våra nyinköpta partytutor.
Man bara måste älska bandy!

Efter matchen slog vi på stort och vevade ner rutorna i bussen, stoppade ut flaggorna och spelade IFK-låten på högsta volym medan vi for igenom Sandviken.

Landade igen i Nässjö runt 3 tiden och jag passade på att tacka personen som kom på idén med studiedagar, då vi var lediga på torsdagen.

Men vilken resa, vilken resa. Kul hade vi och det här borde vi lugnt göra om!!


HOOLIGANS FOREVER!


Vidare till torsdag... Studiedag... Träning på kvällen... Pluggade halva natten... Mer finns inte att säga...


Fredag däremot, oj oj oj, här hände det grejer.
Svenska först där vi diskuterade Heliga Birgitta, Ebbe Någonting och Dante. Enligt Dante är jag tydligen redan förlorad och kommer med största sannolikhet hamna i avgrunden, a.k.a, helvetet. Lovely ^^

Engelska där vi diskuterade den underbara boken. Lunch, som jag knappt vågade peta på oO Sedan historieprov, som jag gjorde på 20 minuter... Och det var inte för att jag inte kunde, så det så! Matte sista timmen och jag kom för den 344e gången den här månaden fram till att jag HATAR matte!

Sedan bar det av till Högland eftersom jag lovat att stå i garderoben i två timmar. Fort gick det och när Lina & Lina sedan dök upp, hann jag till och med äta lite mat. Gratis ät alltid gott!

Resten av kvällen spenderades med att göra ingenting. Life I call it!
Eller vänta, jag kollade på filmen "Låt Den Rätte Komma In" eftersom jag läste ut boken i veckan... Jag mår seriöst psykiskt dåligt av att den var så USEL oO
Det måste vara en av de sämsta filmerna jag någonsin sett och boken var inte mycket bättre den. Att filmen floppade så totalt kan dock bero på att de plockade bort de få intressanta händelserna i boken helt... 10 tummar ner för både bok och film! USELT!


Idag är det lördag och jag var laddad att heja fram IFK till Studenternas, men ack så fel man kan ha, för igår bestämdes det att även vi ska spela idag. Klockan 19:00 på Bredstorp är det ödesmatch som gäller:

TRANÅS BoIS - VÄSTERÅS SK

Säsongens viktigaste match... Antagligen min viktigaste match någonsin... Jag känner pressen...
Men det ska inte vara några problem så länge vi spelar vårt spel och verkligen visar vad Tranås BoIS går för.

Är jag taggad?
Till tusen!!


Nej, nu ska jag spela hög musik i väntan på att tiden ska gå.

// sir Vincent

Inga kommentarer: