torsdag 18 mars 2010

Fuck this, I want to be a bloody pirate



Okej, än en gång vill jag fly verkligheten och bli pirat... Men i dagens läge, finns det alltför många hinder, (kustbevakning, militär, alla moderna fartyg som tydligen tål kanonkulor, mitt lokalsinne och det faktum att jag hatar vatten, m.m)...
Därför planerar sir Vincent och Captain E att sätta segel och ge sig ut på De Sju Haven i sitt nästa liv.
Vi kommer bli de nästa Anne Bonney och Mary Read, bortsett från att vi inte tänker åka fast. Så se upp era landkrabbor, vi kommer ta er med storm.

Förövrigt är det tydligen torsdag idag, (tiden går alldeles för fort)...
Dagen började med en engelskalektion där jag verkligen fick anstränga mig för att inte avslöja slutet på boken... Det var så illa att jag inte ens kunde påpeka att de förutsägelser jag hade i början av boken, faktiskt visade sig vara sanna... Istället gör dock Sofi dagens blunder och avslöjar en del av slutet direkt efter lektionen. Hoppsan ^^

Lunch efter det och den var faktiskt god oO
Ja, alltså, god för att vara skolmat... Gårdagens falukorv i ugn, som inte alls var så pjåkig, samt stekt potatis. En eloge till dagens skolmat!

Därefter var det samhäll och vi lyckades faktiskt komma någon vart på vårt lilla arbete... Det kommer nog bli bra tillslut ^^

Annars har jag inte gjort så mycket... Vi har inga större läxor och bandyn är slut, vilket leder till den stora frågan:
"VAD GÖR JAG NU?"
Precis, vad jag gör jag? Mitt liv ÄR bandy och skola... Hur tragiskt det än låter... Jag måste skaffa mig ett jobb... *suck*

Nej, nu ska jag fortsätta drömma mig bort till piraternas underbara värld och hoppas på det bästa!

Självklart måste jag slänga in en liten bild på Zeldas kattungar också.

Den som inte säger "aaaaaw" är det något allvarligt fel på...

// sir Vincent






Inga kommentarer: