tisdag 23 mars 2010

Min hjärna är inte här just nu, men om du lämnar ett meddelande så hör den av sig så fort den kan

Eftersom jag inom loppet av en vecka, skrivit fel dag i min blogg två gånger,
(tisdag istället för onsdag förra veckan och "fiskonsdag" idag),
kände jag att det var dags att nämna det här för framtida hjärnsläpp...

NOTE TO SELF:

Måndag - Tisdag - Onsdag - Torsdag - Fredag - Lördag - Söndag

Jag menar,
Tisdag - Onsdag,
så svårt ska det ju inte vara.

Tydligen är det dock det...


Förövrigt sitter jag och skriver på mitt personliga brev för stunden eftersom jag äntligen finslipat mitt CV. När det är klart, ska det skickas runt och sedan är det väl bara att hålla tummarna!

Jag klättrar på väggarna här hemma...
Bandyn är redan saknad QQ

// sir Vincent




Inga kommentarer: