söndag 14 mars 2010

Ingen sport är så skön som bandy

Tranås BoIS stannar i allsvenskan!
Annandagsderbyt är räddat ^^

Efter en relativt jämn match, vann vi tillslut med 3-2 även den här gången.
Fy fan vad vi är bra!
BoIS BoIS BoIS

Dock var det en smått tung vinst för min del då det gjorde lite ont i hjärtat att se mitt gamla lag missa chansen de väntat på i ett par år nu. Tranås BoIS hör definitivt hemma i allsvenskan, men det gör Västerås SK också!
Nästa säsong är jag säker på att de går hela vägen och jag ser fram emot att se VSK i allsvenskan 2012!

Förövrigt vill jag även passa på att gratulera mina andra före detta lagkamrater som för tredje året på rad spelar final på Studenternas nästa lördag! Även i dagens andra semifinal mot SAIK, tog IFK hem det med 4-1. Och än en gång blir det AIK som står för motståndet efter två raka vinster mot Kareby.

Uppsala får se upp, för det är ett taggat Rosabollen som ger sig av till Studenternas.
HOOLIGANS FOREVER!


För stunden lyssnar jag på, the one and only, Johnny Cash. Ska försöka skriva lite för en gångs skull, kanske hinner med något avsnitt av L Word också ^^

// sir Vincent

Inga kommentarer: