måndag 19 april 2010

Can't sleep, the monsters will eat me...

Nu har jag försummat min stackars blogg igen, men än en gång beror det omotivationen som dyker upp när man inte helt enkelt inte gör något.

Såååå... Vad har jag då gjort?

Lördagen spenderades först med att sova på tåget i 4 timmar, för att sedan hamna hos mormor och morfar där det bjöds på mat. Därefter bar det av hem till mamma och resten av kvällen var relativt händelselös.

Söndag, det vill säga igår, var också smått långsam. På dagen blev jag och trollen avsläppta hemma hos pappa, där vi nu ska bo resten av veckan. Spelade lite the Sims 2, ÄNTLIGEN, men det gick oerhört trögt då jag installerade det på min gamla dator... Ska försöka installera det på Boris igen, tredje gången gillt så att säga.
På kvällskvisten kom Captain förbi och underhöll de tre trollen. Ja, det var väl det vi gjorde...

Idag är det måndag och jag är ledig från mina fältstudier... Fick inte sova mycket inatt, då tre små odågor fick ryck och började tugga på mig ett flertal gånger. Nu ligger de dock däckade i sängen tillsammans med mig, men jag misstänker att det snart är dags att vakna...
Överväger om jag ska titta på ett par filmer eller någon serie, jag vet inte. Kanske tar jag och skriver lite istället... Nu blev det jobbigt. Om en timmer eller liknande är det iallafall dags för msn-konferens mellan Emmy, Sofi och mig, om det blir av så att säga. Dock vet vi inte riktigt vad det är vi ska diskutera, men vi hittar säkert på något!

Nej, om man skulle ta och hitta på något att spendera resten av dagen med? Jag menar, att bli fan av saker på facebook är bara kul en stund, ungefär tills man inser att man inte har något liv och att alla ens vänner snart kommer inse det de med. Men jag bjuder på den ^^

// sir Vincent

Inga kommentarer: