onsdag 14 april 2010

Vince, manusförfattare... I like it.

Tisdag.... nej, det är onsdag idag... Jag ger upp...

Började iallafall dagen med hopp och bänkpress med bandygym. Eftersom jag inte minns höstens resultat, vet jag inte om det gick bra eller dåligt... Ärligt talat så vill jag nog inte veta...
Därefter var det matte och vi började med något jag förstod. Fabulöst.
Historieprov på det och sedan lunch. Sista lektionen, naturkunskap, spenderades i skogen. Tro det eller ej, men det var inte hemskt. Tror dock inte att vi kom fram till något vettigt... Ralle var på bra humör iallafall och verkade trivas som fisken i vatten.

Hem där jag blev anfallen av min kusin på msn. Tydligen, vilket jag nästan förträngt, har jag lovat, (helt säker på att jag sa kanske), att skriva ett manus till hans svenska skräckfilm... Med mitt sjuka sinne och svarta humor, borde det ju kanske gå, men deadline sommarlovet, känns mindre realistiskt. Vi får se. Varför inte liksom? Han har ju lovat att han ska göra en remake på "It" någon dag, så självklart måste jag ju hjälpa honom komma igång ^^

Efter att ha bollat idéer fram och tillbaka en stund, gav jag upp och kollade på Förhäxad. Därefter somnade jag och sov i två timmar... Way to go!
Nu ska jag antagligen spendera resten av kvällen med den tråkige snubben Arn. Yay...

// sir Vincent

Inga kommentarer: