söndag 11 april 2010

Slightly stupid...

Bloggen som Vince glömde...

Okej, den här gången har jag alltså missat fredag och lördag.

I heart Michelingubben

Det var bara ett infall...

Iallafall... Fredagen. Vad gjorde jag?
Visst ja, jag följde med pappa hem till Petri och Cilla. Där blev det ännu en gaddning då Petri fick fylla i mitt tatuering med svart färg. Måste säga att det kändes mer den här gången än första och efteråt var jag så öm och bortdomnad, att jag inte kände när han strök på salva. Men så värt det!
Vi var kvar där i stort sett hela eftermiddagen/kvällen. Cilla och jag mobbade pappa, medan han gjorde ännu en ryggtatuering, men det är så det ska vara.

När jag kom hem, blev det till att titta på halva Mean Girls med mamma och syster. Sedan blev det girltalk, eller ja, vi diskuterade begravningslåtar och kom fram till att livet är för kort... Dystert kan man tro, men eftersom vi alla, (mamma och jag iallafall), har samma humor, blev det mer skratt än depp. När mamma gick och la sig, tittade Frida och jag klart på Mean Girls, one of the world's most quotable movies ever!

"Glenn Coco? Four for you Glenn Coco. You go Glenn Coco!"

"I don't hate you beause you're fat, you're fat because I hate you."

"If you're from Africa, why are you white?"
"Oh my god Karen, you can't just ask people why they're white."

"Don't have sex, because you will get pregnant and die! Don't have sex in the missionary position, don't have sex standing up, just don't do it, OK, promise? OK, now everybody take some rubbers. "

"Everyone in Africa knows Swedish."

"I wish we could all get along like we used to in middle school... I wish I could bake a cake filled with rainbows and smiles and everyone would eat and be happy..."
"She doesn't even go here!"
"Do you even go to this school?"
"No... I just have a lot of feelings..."
"Just go home."

I LOVE IT!!!

Tja, det var väl det....

Lördag nästa!

Gjorde ingenting, åkte tillbaka till Forks...förlåt...Nässjö, gjorde ingenting, skrev halva natten, sov...

Today!

Sov ut riktigt ordentligt då jag i stort sett blivit väckt innan 10 varenda dag under lovet...
Sedan har jag inte gjort så mycket. Ska försöka ta tag i pluggandet och skrivandet, men för stunden...nej...

// sir Vincent

Inga kommentarer: