tisdag 6 april 2010

The song that never ends


You are welcome!


Måndagen bjöd på...tja...i stort sett ingenting.
Sov sådär halvbra inne hos trollen inatt och vaknade tidigt då alla tre helt plötsligt befann sig i en hög på min mage. Segade mig länge och väl innan morfar ringde och tjatade, vilket betydde upp och hoppa. Frukost och sedan blev jag hämtad av morfar. Vi begav oss till någon parkering mitt ute i ingenstans för att köra lite bil. Den dagen jag lär mig koppling - broms tänker jag bjuda någon snäll person på tårta. Men som det ser ut nu, kommer den dagen aldrig inträffa...

Efter ca 40 minuters parkeringsförsök och runt, runt, bar det av hem till mormor och morfar. Där bjöds det på kaffe och äppelkaka. Fick även chansen att rota igenom ett par kassar med gamla kläder, men trots att jag går på "Hej-kom-och-hjälp-mig-temat" när det gäller kläder, kunde jag inte hitta något som passade... Surt!

Blev snart hemskjutsad till mamma igen där det blev en välbehövd dusch. Sedan kollade jag teve, samt brainstormade lite ihop med Captain E gällande vår historia. Det gick sådär...
Har även hunnit med en lekstund med trollen...eller jaa...ett flertal lekstunder.
Nu på kvällen blev det också en massa onyttigt framför Legally Blonde i brist på annat.

Tyvärr ska jag upp väldigt tidigt imorgon då det är dags för ett tandläkarbesök igen. Ska försöka övertala dem att plocka ut mina "spiraler" då jag inte orkar mer. Jag kan inte tugga ordentligt, allt ramlar sönder, mat fastnar och jag har en stor fet blåsa i kinden som skriker smärta varenda gång jag öppnar eller stänger munnen... Jag orkar inte...
Dock har jag inte alls lust att gå och lägga mig än, men jag borde verkligen... Hmm... Jag får se hur jag gör. Ska försöka brainstorma lite till först tror jag.

// sir Vincent

Inga kommentarer: