måndag 19 april 2010

Dagens händelser i stora drag

Har just spenderat den senaste timmen med att kolla igenom gamla kort för att sedan skratta mig själv till tårar och andnöd. Tyvärr består större delen av dessa hysteriframkallande kort av bilder på min syster och därmed är jag förbjuden att publicera dem. Helst skulle hon vilja se dem i papperskorgen, men någon måtta får det ju vara!
Det får helt enkelt räcka med en bild på oss från sommaren 2005. Lägg märke till den tydliga längdskillnaden, som idag gått åt det andra hållet...



Förövrigt måste jag bara ta upp dagens andra givande händelse,
det vill säga,
vår ganska misslyckade msn-konferens:
(var vänlig klicka på bilden för den ultimata upplevelsen):


Emmy som pratar med sig själv, jag som inte kan komma ihåg något jag skrivit i bloggen en timme tidigare och sedan Sofi som håller till någonstans i mitten...
Den här resan kommer gå till historien på fler än ett sätt!


Nu har jag egentligen inget mer "vettigt" att berätta, förutom att imorgon är första dagen på min praktik, (vägra fältstudier), så tillbaka till vad det nu var jag gjorde innan jag hamnade här...

// sir Vincent


4 kommentarer:

Die Deutcher Freundin xD sa...

HAHA xD Utan mig vore ni ingenting, I repeat, INGENTING! Jag kommer inte in pá min blogg frán Tyskland -.- Jag har gjort ngt som du inte har gjort, diskuterat Hitler och förintelsen med en tysk! Den dööö! xD Hoppas Sverige finns kvar till lördag, ryktas om att ngn Johanna Linder vill spränga ngt.. Men det kanske bara är pá naturkunskapen xD

Vince sa...

Herre min icke-existerande gud i himlen, jag förstår tyska :O

XD XD XD

Jo, det är ju kul att du känner dig uppskattad XD

Nämen, oj oj oj :O
Men nu är det såhär att...


...jag har gjort något som DU inte har gjort, skakat hand med Mona Sahlin och Tomas Bodström samt blängt surt på Reinfeldt när han svarade på massa frågor! Känn på den du XD

Hmm... Jo, jag försökte ju smuggla in lite bomber i riksdagen, men det var säkerhetskontroller och vakter här och var... Så den gubben gick inte, (för han var rullstolsbunden, heh heh heh). Men jag jobbar på det XD

Vince sa...

Och jag hällde just ut en glas sockerdricka i min säng/på golvet då jag var så ivrig att svara på din trevliga kommentar XD

SUCKS TO BE ME!

My bratwurst brings all the Germans to the yard, and they're like, Guten Tag... Jag bjuder på en kaffe om du spelar in när du sjunger den för din tysk XD

HAVE FUN!

Emmy sa...

Fasiken att jag inte såg detta fören nu, då jag är hemma i Sverige och verkligen borde sova... Men jag hade LÄTT sjungt den för henne xD