onsdag 25 november 2009

Den siste som lämnar landet, var vänlig släck lyset

Jag har Kasumi-abstinens och det är inte bra -_-'
För er som inte vet vem det är, skulle man kunna säga att hon är ett av mina alter-egon. Jag kan nämligen få henne att göra allt som jag själv inte kan göra, samt gå Uzume (Ellens alter-ego) på nerverna utan att Ellen och jag behöver döda varann på riktigt! It's fabulous!
Iallafall har jag utvecklat en viss abstinens till henne då jag inte har tid med något annat än Rasputin för tillfället..

På tal om det. Jag vill bara att det ska vara fredag, så att jag kan glömma allt som har med Rasputin att göra T_T
Ändå har jag ångest inför tiden tills dess, då det ska vara inlämnat senast imorn innan midnatt. Dock har lilla jag en plan! Om jag inte går och lägger mig inatt, utan skriver klart hela arbetet.. Då kan jag efter skolan imorn, sova fram till träningen. Det innebär också att jag borde hinna klart, jag menar, då har jag från och med nu, ca 18 timmar på mig innan matten börjar imorn. Hmm.. Jag får ta och fundera lite ^^

Iallafall.. Träning i morse, där vi var hela 6 personer. Det blev en väldans massa skottövningar, vilket ledde till att en viss målvakt fick ett nytt stort blåmärke samt blev smått slutkörd. Men det är kul det med (Y)

Engelska efter det, där vi började titta på About a Boy. "The-dead-duck-scenen" och "Shake-your-ass-scenen" är oerhört skrattframkallande och jag dog några gånger om XD

Samhäll sedan och trots att jag än en gång inte gjort läxan, kunde man iallafall svara på någon enstaka fråga. Äntligen har vi kommit in på det lite mer intressanta inom rättskunskap, det vill säga, brott och straff, vilket resulterade i att jag för en gång skull faktiskt lyssnade på Sanna. Framsteg kallas det ^^

Vi åt lite lunch och sedan satt vi och degade en stund. Klockan 13 blev jag upphämtad av BÅDA mina klassföreståndare, det var nämligen dags för utvecklingssamtal. Efter ca 10 minuters prat om skolan, gled vi längre och längre ifrån ämnet och pratade om allt från bandy och Tranås, till Bengts och Jennys tidigare bravader. VI tycker om våra lärare, dock har de liite svårt att hålla sig till ämnet under än längre tid ^^
Bengt var iallaflal villig att erkänna att vi inte gjort så mycket vettigt på svenskan hittills, det var ju skönt att han vet om det (Y)

När de tillslut erkände att de inte hade mer att säga, lämnade jag dem och blev sedan sittande i skolan i ca 40 minuter till, tittandes på Youtube-klipp med mera, tillsammans med de andra humorbefriade stackarna ^^

Nu ska dock Jojo ta tag i sitt liv och sätta igång med historian.
Ser hon fram emot det?
- Inte det minsta...

6 kommentarer:

elleneriksson sa...

Jag laste precis igenom min idag och kande hur javla garna jag vill doda den dar lilla narcissistiska, gnalliga skitungen!!!! Ar det verkligen ditt alter-ego....? Foresten sa kommer jag bita dig i armen nar jag kommit hem! :Z Believe it! :B

elleneriksson sa...

Glomde saga:

Det var ett javla tjat om Rsputin! Ska du inte ta och slata av honom ocksa!?

XD

Emmy sa...

Humorbefriade? Vi? Nääääe?? :O

Jag lyssnade också på Sanna idag :) Yey, stora framsteg här!

Ofta Bengt erkände det! Han sa inte att han skulle bättra sig va? För jag älskar våra svenskalektioner x)

Vince sa...

Ellen:
Det är ett jävla tjat om "Rsputin" eftersom han för tillfället har tagit över mitt liv...

Och ja, det är mitt alter-ego. Det är hon som kommer fram såna dagar då vi suttit vakna hela natten och nördar Omegle, bland annat ^^

Och om du bara kommer hem snart... Har du ju fortfarande nöjet att låta Uzume slå ihjäl henne, eller hur!? oO

Vince sa...

Emmy:


Han erkände det, suckade och sedan mumlade han nåt om att Svenska C inte är hans problem.. Jag tolkar det som att han inte kommer ändra sig XD

Emmy sa...

Yeees! Mer oseriösa svenskalektioner till oss! =D