söndag 8 november 2009

When Sir Vincent Hungaloo is excited, nothing can go wrong

Dagen har bestått av Strawberry Panic och grimastävlingar med Nova. Jag vann då hon skrattade åt allt jag gjorde. Skönt att man är uppskattad!

För tillfället ligger jag i sängen hemma hos min onda hälft. Vi har varsin dator i knät och som vanligt jävlas vi med folk på den underskattade hemsidan Omegle. Jag har suttit och planerat världsherravälde med en så kallad "Stranger" ett väldans tag. It's lovely!

Jag har ett nytt alter ego:

Sir Vincent Hungaloo
Rapes, steals and kills. Though he's quite charming from time to time. At least I'm never alone.

Dessutom har jag 9 liv, dock har jag bara 4 kvar.. Men det är sånt som händer!

Soon plan PILLSHERe will be set to work. My talking cat and I will take over the world!
GORGEOUS!
HEH HEH HEH

Omegle is the shit I tell you!
Det vill säga, när man väl träffar på någon intressant med samma humor.. Vilket tyvärr inte händer alltför ofta -_-'

Inga kommentarer: