fredag 20 november 2009

IMMA FIRIN MAH LAZOR!

Fredagen har som vanligt varit allmänt flummig och svenskalektionerna börjar kännas som något hämtat ur en FlowerPowerfilm.. Men vi tycker om ändå!
Jag tänkte i varje fall fortsätta på det temat genom att bjuda på ett par oförglömliga klipp som en hyllning till det underbara Youtube!
ENJOY ^^



JAG SKRATTAR SÅ JAG GRÅTER XD
1:30 - 2:02
Jag DÖR varje gång XD

DR OCTAGONAPUS, BLAAAAAAARGH!




ÄN EN GÅNG, JAG DÖR XD



EN KLASSIKER



BARA FÖR ATT JAG SKULLE VILJA HA DEN KOORDINATIONEN ^^



TRY NOT TO LAUGH



GOD HE'S SCARY, BUT STILL.. HE LOOKS, SO, SO STUPID XD



I LOVE HIM!



SYNTH SKA DET VA XD



FÖR EIVORS SKULL EFTERSOM HON ÄR SÅ STOLT ÖVER DETTA ^^
(för er som inte vet vem hon är, leta efter personen som försöker lura ner en oskyldig pojke i källaren, typ hon på bilden)



I'M SO GONNA DO THAT



FÖR EMMYS SKULL ^^



I WANT IT oO



DU FICK INGEN MAT
DU FICK INGEN MAT
DU FICK INGEN MAT FÖR DU SKA BANTA



DEN ÄR BÄTTRE ÄN ORGINALET XD



I HAVE NO WORDS XD



I'M GONNA DIVE INTO THIS LAKE FILLED WITH CROCODILES, JUST TO SEE WHAT HAPPENS!



NO SHIT SHERLOCK!



WHEN YOU TAKE YOUR BOREDOM A LITTLE TOO FAR XD



I FOUND A CARROT



THIS IS WHY I LIKE CATS ^^




4 kommentarer:

Emmy sa...

*dar efter andan* HAHAHAHAHA! Dansk spökjägare xD Doris är den bästa fisken ever <3

Underbara klipp x) It made my day xD

Vince sa...

It made my day too XD
Ibland överträffar Jojo sig själv ^^

elleneriksson sa...

HAHHAHAHAHAHH! XDXDXD
I´m gonna stick my PUCKAAH into this horse´s mouth.. And hit it with a lead pipe.. XDXDXD JAG AVLIDER!!!

Det ar sa roligt att se for du har fatt typ halften av alla videos fran min sjuka sida. XD

GORGEOUS! DR OCTAGONAPUS, BLAAAAAAARGH!

Hej kom och hamta mig pa Gran Canaria.. Jag har trakigt..

Vince sa...

DR OCTAGONAPUS ÄR MIN HJÄLTE!
Han är tamej fan bättre än Penis Llaman XDXD

Och nej, jag tänker inte hämta dig. DU kan gått få ha lite tråkigt :Z

HEH HEH HEH HEH