fredag 27 november 2009

You're a tiny moustache away from invading Poland

FRIIIIIIIIIIIIIIIIIDAY!

Fick sova i min egna säng inatt då Linkan var snäll och skjutsade oss hem efter träningen igår :)
Det ledde även till att jag han finslipa mitt arbete in i det sista och ca 23:40 skickades det in. Lättnaden var enorm och kännedomen om att det inte är mitt problem längre, känns fabulöst!

Vaknade ca en halvtimme innan skolan började i morse, men jag klarade mig. På engelskan tittade vi klart på About a Boy och diskuterade lite. Sedan var det risgrynsgröt till lunch, typ favoriten (Y)
Vi skrattade åt youtube citat och sjöng gamla barnvisor på hålet och på svenskan blev det inget gjort då Bengt inte var där. Istället satt vi och knycklade ihop papper, kallade det för konst och kastade sedan iväg det!

Don't we just loveFridays?


Kom hem och däckade i sängen. Sov i ca 2.5 timmar och nu är man än en gång fit for fight ^^
Har fixat min farm och nu ska jag ta och laga lite latmanskost (Y)
Sedan ska jag invänta hemkomsten för min onda sida, vilket jag hoppas är någon gång ikväll, annars tänker jag bryta ihop och gå och lägga mig!
Ska nog även ta och kolla lite AbFab samt Nightmare Before Christmas :T

See ya

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha, vad var det för sång du lagt upp? Vilken rolig och sprallig...kan ju inte låta bli att vicka på tårna ju! ;)) Puss!
// mamma

Vince sa...

Tiny Tim - Living In the Sunlight

Man kan inte undvika att bli glad :D
Den bästa optimist-sången genom tiderna ;)haha
Puss

Emmy sa...

Du kastade iväg mitt vackra konstverk *snyft* Ris gryn gröt x)

Vince sa...

Kärlek, och en liten bit av Polen!
Feliz Navidad XD