onsdag 4 november 2009

What kind of people clean?

Så vad har jag gjort idag?

Träning på morgonen i blåst. Vi tycker om Skogsvallen!


Annars då?

Humorn har flödat. Dialekter, filmer, youtube, skämt, matematikens innebörd och allt annat mellan himmel och jord.

Vad kom vi fram till?

Youtube är livets mening och Cucumber Song är oerhört lätt att få på hjärnan.

Har vi gjort något vettigt över huvud taget?

Vi diskuterade About a Boy iallafall halva engelskan.


AND THIS IS LIFE AS IT SHOULD BE!


Nu funderar jag dock på att kolla film eller någon serie, jag vet inte än. Skulle vilja komma igång med skrivandet, men det går bara inte. Men först av allt ska jag kolla klart på Christine, denna underbara skrattframkallande serie!
ME GUSTA MUCHO!

2 kommentarer:

Emmy sa...

Vaddå? Vi gjorde väl JÄTTEMYCKET idag på både samhällen och engelskan. Speciellt samhällen 0.0 PLEASE DON'T TAKE ME TO THE PICKLE FARM! xD Men ett gott skratt förlänger livet. :P

Vince sa...

Menar det, jag kommer leva till nästa millenium XD

Och samhällen, vi jobbade ju iofs 3-4 minuter ^^
Och Sanna verkade ju uppskatta det XD