torsdag 12 november 2009

Don't mind me, I'm having the greatest time of my life

Torsdag, vilket innebär Tranås! Lovely indeed!
Att det dessutom är sista träningen innan seriepremiären.. Bloody marvelous!
Taggad till tusen, (vilket jag iofs varit sedan World Cup), men iallafall ^^

Matteprov!? Vilket matteprov?
Jag har förträngt detta hemska påhitt tills dess att jag får veta om jag fick jättemycket IG eller bara mycket (Y)

Historian spenderades med att läsa igenom ett par av alla hundra faktapapper jag har om Rasputin. Imorn ska jag ta tag i livet och faktiskt börja skriva (Y)

Vad händer annars? Absolut ingenting.. Koffeinabstinens, så jag sitter och sörplar på en kopp snabbkaffe ännu en gång. Lovely!
Desperat? Det har jag aldrig förnekat..

Nej, skulle nog ta och hitta på något att äta innan det bär av till stationen!

*ABANDON SHIP*

Inga kommentarer: