fredag 6 november 2009

Teflonhjärnorna slår till igen

Gårdagen:

Morgonen började med filmen Gran Torino. En av de bättre jag sett på länge, dock gråtframkallande, vilket jag har ett minne av att jag inte uppskattar i skolan.. Men för er som inte sett den, definitivt värd att se (Y)

Sedan fick vi i uppdrag att ge oss ut och ta bilder samt göra ett bildspel med temat: Kulturmöten.
Emmy, Rebecca, Sofi och jag tog det på "blodigt allvar" och flängde runt i Nässjö. Massor med bilden, massor med skratt och även lunch på Thimons. Isn't it lovely?

Efter 13 traskade vi bort till skolan och blev sittandes till 16 med själva bildspelet, men bra blev det (Y) Nu hoppas vi på att vinna, annars skjuter vi oss i fötterna !

På kvällen bar det ännu en gång av till Tranås. Träningen gick inte alls bra. Jag tror att jag håller på att bli sjuk då jag i ena stunden svettades som en isbit i solen, för att i nästa frysa som en nakenråtta på Nordpolen.. Skitliv -_-'

Fredagen då?

Tog tåget till Nässjö. Första lektionen var engelska. Vi pratade engelska hela lektionen, dock inte om det vi skulle prata om. Istället blev det bland annat Harry Potter, skräckfilmer och annat som jag lyckats förtränga ^^
Svenskan behöver vi inte nämna. Lektionerna med Bengt består oftast av skratt, missförstånd och opassande kommentarer från Bengt. Men det är bra att vi har roligt ^^

Förövrigt åker jag tillbaka till Västerås idag för att kurera mig och göra en väldans massa saker:
*Sova
*Sailor Moon
*Hämta telefon
*Körkortskurs
*Tandläkaren
*P!NK


Vi avslutar detta inlägg med att presentera vår plan:
SPA08 TILL LONDON FÖR ATT INFÖRA ORDEN "FIKA", "BOJKOTTA" OCH "LAGOM" I DET ENGELSKA SPRÅKET.
Wish us good luck ^^

1 kommentar:

Emmy sa...

Jag har verkligen gjort ett stort intryck med skjutningen i foten! Grymt stolt.

Vårt bildspel är grymt! Om vi inte vinner är det skandal 0.0

Fika, bojkotta, lagom och SPA08 till London!